دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 40452
منبع : ایرنا

نمایشگاه هفته دولت در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: نمایشگاه معرفی دستاوردهای دستگاه های اجرایی استان به مناسبت هفته دولت در محل دایمی نمایشگاه های استان برپا می شود.
نمایشگاه هفته دولت در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، سید رضا علیزاده طباطبایی روز دوشنبه در نشست شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم در تالار معصومیه فرمانداری، افزود: ستادی در راستای برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته دولت از جمله نمایشگاه هفته مذکور تشکیل شده است که استاندار، رئیس ستاد و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی نیز دبیر ستاد می باشد.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته دولت و معرفی خدمات صورت گرفته در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: معاونان استانداری، شهردار و مدیرکل صدا و سیما، اعضای ستاد برگزاری برنامه های هفته دولت هستند.

وی با بیان اینکه آمار و اطلاعات ارائه شده در نمایشگاه باید با واقعیت منطبق باشد، گفت: روابط عمومی ها که مسئول برپایی غرفه ویژه دستگاه محل خدمت خود هستند سعی کنند با کمترین هزینه غرفه ها را برپا کنند و از بروشور و بسته های مختلف برای معرفی خدمات صورت گرفته و طرح های اجرا شده استفاده کنند.

طباطبایی بیان کرد: غرفه های نمایشگاه هفته دولت بر اساس فعالیت دستگاه ها دسته بندی می شود، به این صورت که مراکز فرهنگی در یک ردیف، مراکز آموزش عالی در ردیف دیگر و غرفه دستگاه های خدماتی نیز در یک ردیف برپا می شود.

به گفته وی، نمایشگاه هفته دولت با عنوان «سیمای امید» از دوم تا پنجم شهریورماه امسال در محل دایمی نمایشگاه های استان برپا می شود و علاقه مندان می تواند از ساعت 17:00 تا 22:00 از غرفه های آن بازدید کنند.

وی هم چنین به برگزاری نمایشگاه مجازی نیز در طول این هفته اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه در قالب عکس و با شرکت 28 دستگاه اجرایی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، پارک علم و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، راه آهن، شرکت مخابرات، نفت، شهرک های صنعتی، شهرداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروهای نظامی و انتظامی و اداره کل نوسازی مدارس برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم افزود: دستگاه ها باید خدمات ارائه شده خود را در این نمایشگاه مجازی به صورت عکس و فیلم ارائه دهند.

وی ادامه داد: در 2 سال گذشته نمایشگاه هفته دولت به منظور صرفه جویی در هزینه ها به صورت مجازی برگزار می شد و استان قم جزو 5 استان برتر در برگزاری این نمایشگاه معرفی شد.

وی از دستگاه های اجرایی استان درخواست کرد: در طول هفته دولت نسبت به امر فضاسازی و تبلیغات محیطی اهتمام ویژه ای داشته باشند و اطلاعات طرح هایی را که در این هفته افتتاح می شود به استانداری ارائه کنند.

طباطبایی در پایان با تقدیر از خدمات روابط عمومی ها، گفت: اقدام های موثر روابط عمومی ها در سال گذشته منجربه برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم شد و امیدواریم در مناسبت های مختلف دیگر از جمله دهه کرامت و هفته دولت نیز همین مشارکت و همکاری ادامه داشته باشد تا برنامه های پیش بینی شده به بهترین نحو اجرا شود.

حمیدرضا عابدی خرسند مدیرکل جدید روابط عمومی شهرداری قم نیز در این نشست گفت: کارگروهی برای آذین بندی شهر در آیین های مختلف فارغ از تمام مسائل جناحی، بخشی و گروهی تشکیل شده و فضایی منسجم و یکپارچه در تبلیغات محیطی شهر به ویژه در دهه کرامت ایجاد خواهد شد.

در پایان این آیین از خدمات ابوالفضل سبزعلیان سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی شهرداری قم تقدیر و حمیدرضا عابدی خرسند به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی شهرداری قم معرفی شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewe8e.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما