يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 47482
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قم:

خیرین به دنبال فراهم‌سازی زیرساخت‌های بهداشت و درمان هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قم استفاده از ظرفیت‌های مردمی را یکی از عوامل موفقیت دانشگاه علوم پزشکی استان قم دانست و گفت: خیرین مردمی به دنبال فراهم‌سازی زیرساخت‌های بهداشت و درمان در استان قم هستند و تا کنون در این مسیر به نتایج بسیاری رسیده‌اند.
خیرین به دنبال فراهم‌سازی زیرساخت‌های بهداشت و درمان هستند
به گزارش قم نیوز، حسین خاکی شنبه شب در دیدار اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان قم با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با تاکید بر اینکه تا کنون بیمارستان‌های جدید و مجهزی در استان قم احداث شده است، اظهار کرد: بیمارستان خیریه 110 تختخوابی قلب و عروق آماده‌سازی شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه استان قم در حوزه بهداشت و درمان گام‌های مطلوبی را برداشته است، اضافه کرد: طرح تحول نظام سلامت نه تنها در استان قم بلکه برای نقاط مختلف کشور پیشرفت‌ها و موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قم استفاده از ظرفیت‌های مردمی را یکی از عوامل موفقیت دانشگاه علوم پزشکی استان قم دانست و گفت: خیرین مردمی به دنبال فراهم‌سازی زیرساخت‌های بهداشت و درمان در استان قم هستند و تا کنون در این مسیر به نتایج بسیاری رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همگان باید نسبت به اهمیت موضوع بهداشت و درمان آگاه شوند، عنوان کرد: افزایش آگاهی عمومی مردم در این حوزه سبب افزایش جمعیت خیرین سلامت می‌شود به همین علت امیدواریم علاوه بر صدا و سیما رسانه‌های مختلف با نگاه به اهداف ملی در حوزه سلامت حضور فعال‌تری داشته و در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی تلاش کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcewe8e.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما