پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 29482
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم
مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان قم خبر داد:

آغاز به کار ستاد خبري و مستندسازي طرح نوروزي جمعيت هلال احمر استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان قم از آغاز به کار ستاد خبري و مستند سازي طرح امداد و نجات و طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي خبر داد.
آغاز به کار ستاد خبري و مستندسازي طرح نوروزي جمعيت هلال احمر استان قم
به گزارش قم نیوز، سيد حسين ميررضايي با اشاره به اينکه در دوره فعلي اطلاع‌رساني سريع، صحيح و شفاف از عملکرد جمعيت هلال احمر جزء سياست‌هاي ابلاغي است، اظهار داشت: شهر مقدس قم موقعيت ويژه و ممتازي در کشور دارد و در مناسبت‌هاي مختلف به ويژه ايام نوروز، ۱۴ و ۱۵ خرداد و نيمه شعبان، جمعيت کثيري از داخل و خارج از کشور به اين شهر مقدس مشرف مي‌شوند.

وي افزود: جمعيت هلال احمر استان قم نيز که خادمي زائران کريمه اهل‌بيت(س) را مدال افتخاري بر پيشاني خود مي‌داند، در تمام مناسبت‌ها و برنامه‌هاي ملي و مذهبي، توان خود را براي خدمات رساني به ميهمانان اين شهر بسيج مي‌کند و در بخش‌هاي مختلف امداد و نجات، راهنمايي و استقبال، سلامت و بسيج نيروهاي داوطلب براي اجراي طرح‌هاي خاص، ارائه خدمت مي‌نمايد.

مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان قم با تاکيد بر اينکه اقدامات وسيع، متنوع و گسترده‌اي در جمعيت هلال احمر صورت مي‌گيرد، گفت: از جمله طرح‌هايي که جمعيت هلال احمر از ماه‌ها قبل براي اجراي آن برنامه‌ريزي کرده و در موقع اجرا به صورت شبانه روزي نيروهاي خود را بسيج مي‌کند، طرح نوروزي است و امسال نيز اين طرح در استان قم با حداکثر توان در حال اجرا است.

ميررضايي ادامه داد: امسال براي انعکاس گوشه‌اي از زحمات و تلاش‌هاي جمعيت هلال احمراستان قم اقدام به تشکيل ستاد خبري و مستند سازي از طرح نوروزي با بهره‌گيري از توان داخلي کرديم و اين ستاد از روز گذشته به صورت رسمي کار خود را آغاز کرده است که اميدواريم بتوانيم تلاش‌هاي خالصانه اعضاي جمعيت هلال احمر در ايام نوروز را هر چند اندک به تصوير بکشيم.


انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcewe8w.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما