سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 45772
منبع : خبرگزاری شبستان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

تشکیل ۲۴ کمیته برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در قم

قم نيوز : قم نیوزز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: برای برگزاری ایام الله دهه فجر ستادی تشکیل شده که ۲۴ کمیته دارد که این کمیته ها فعالیت های متعددی داشته و برنامه ها را اجرایی خواهند کرد.
تشکیل ۲۴ کمیته برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در قم
به گزارش قم نیوز، نصرت‌ الله لطفی  با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر گفت: استان قم همواره در برگزاری مراسم های دهه فجر پیش رو و موثر بوده است و باید امسال نیز در این عرصه ویژگی های خاص خود را داشته باشد.

وی بیان داشت: استان قم مهد انقلاب اسلامی است و باید در ایام الله دهه فجر به این مسائل پرداخته شده و بکوشیم تا همواره به نسل جوان تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اثرات پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام و انقلاب نمی خواهند که دستاوردهای این انقلاب برای مردم و به ویژه نسل جوان نمایان شود که باید با تشریح وضعیت گذشته، دستاوردهای انقلاب را نیز مطرح کنیم.

لطفی گفت: برنامه های دستگاه های اجرایی در ایام الله دهه فجر اخذ شده و می کوشیم تا با برگزاری برنامه های عمومی در بزرگداشت این ایام تلاش داشته باشیم.

وی بیان داشت: برای برگزاری ایام الله دهه فجر ستادی تشکیل شده که 24 کمیته دارد که این کمیته ها فعالیت های متعددی داشته و برنامه ها را اجرایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: یکی از برنامه های مهم این ایام، برگزاری مراسم هماهنگ و سراسری در 12 بهمن ما است که همزمان با آغاز دهه فجر، در بیت تاریخی امام راحل برگزار خواهد شد.

وی گفت: بیت تاریخی امام راحل در قم یاد آور خاطرات بسیاری است و ایشان در این بیت سال ها اقامه داشته و استان قم باید در گرامیداشت این ایام بیشتر از استان ها فعالیت داشته باشد.

وی افزود: یکی از برنامه های غبارروبی مزار شهیدان است که همزمان با نخستین پنجشنبه دهه فجر انجام شده و یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مدافع حرم را گرامی خواهیم داشت.

لطفی گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز طبق برنامه ریزی برگزار و اتمام راهپیمایی حضور مردم در مصلی قدس خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewf8e.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما