جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : 29752
مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی استان قم خبر داد

بررسی عملکرد یک‌ساله هاکی قم با حضور بهرام شفیع

قم نيوز : قم نیوز: مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع سالیانه به منظور بررسی عملکرد هیئت هاکی قم خبر داد.
بررسی عملکرد یک‌ساله هاکی قم با حضور بهرام شفیع
به گزارش قم نیوز، محسن دوعلی اظهار داشت: به غیر از مجمع انتخابات هر هیئت ورزشی که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود تا تعیین کننده رئیس جدید هیئت‌های ورزشی باشد، مجامع سالیانه هر سال به منظور بررسی عملکرد هیئت‌ها تشکیل می‌شود.

وی افزود: تشکیل مجمع سالیانه با هدف ارزیابی و بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی در طول یک سال از جمله موارد بسیار مهمی است که ما سعی کرده‌ایم در اداره کل ورزش و جوانان استان قم آن را به دقت رصد کرده و مجامع را به موقع و سر وقت برگزار کنیم.

مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: ما در حال حاضر ۴۴ هیئت ورزشی فعال در استان قم داریم که چیزی بیش از ۳۰ هیئت در بخش بانوان و آقایان به صورت مشترک فعالیت می‌‌کنند و ورزش قم را به جایگاه خوبی رسانده‌اند.

وی یاد آور شد: امسال نیز برای برگزاری مجامع سالیانه تمام هیئت‌های ورزشی در هماهنگی با فدراسیون هر رشته، مدیریت و معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و این مجامع موجب خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت ورزش قم به خوبی شناسایی شوند.

دوعلی بیان کرد: هر هیئت ورزشی باید در بخش‌های همگانی، قهرمانی، فرهنگی، آموزش و چند شاخص دیگر از جمله تلاش برای افزایش جمعیت ورزشکار سازمان یافته تلاش کند، ضمن اینکه تلاش برای مشارکت گرفتن از بخش خصوصی و چند آیتم دیگر نیز از موارد ارزیابی عملکرد یک هیئت ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین هیئتی که در سال جدید برای برگزاری مجمع سالیانه آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، هیئت هاکی استان قم است که مجمع سالیانه آن با توجه به هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون هاکی در روز سه‌شنبه بیست و پنجم فروردین ماه با حضور بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار خواهد شد.

مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: سال گذشته مجمع انتخابات هیئت هاکی استان قم برگزار شد و بعد از ماه‌ها که این هیئت به صورت سرپرستی اداره شده بود در نهایت با انتخاب اعضای مجمع، مسعود رضائیان به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب شد.

وی یاد آور شد: در قم علاقمندان به هاکی زیاد هستند و با توجه به برنامه‌هایی که هیئت‌ می‌تواند در ابعاد مختلف نظیر آموزش برای رشد و توسعه این رشته برگزار کند، قطعا هاکی قم می‌تواند در آینده‌ای بسیار نزدیک به جمع هیئت‌های برتر و موفق کشور ملحق شود.

دوعلی تصریح کرد: هاکی ایران در سطح آسیا و جهان بسیار مطرح و دارای جایگاه و اعتبار بالایی است و امیدواریم با توجه به برنامه‌‌ریزی مناسب و مطلوبی که از سوی این هیئت ورزشی صورت می‌گیرد، از قم نیز در سطح اول کشور شاهد حضور تیم‌ها و هاکی‌بازان مستعد باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcewf8w.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما