پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 40542
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

حضور ۱۶۰۰ پاكبان و باغبان شهر در دوره‌هاي آموزشي ايمني

قم نيوز : قم نیوز: مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم از حضور ۱۶۰۰ پاكبان و باغبان شهر در دوره هاي آموزشي ايمني خبر داد.
حضور ۱۶۰۰ پاكبان و باغبان شهر در دوره‌هاي آموزشي ايمني
به گزارش قم نیوز، علي اكبر رحيمي در آيين تجليل از مربيان و دست اندركاران برگزاري دوره هاي آموزشي ايمني ويژه پاكبانان و باغبان‌هاي شهرداري قم، با بيان اينكه برنامه ريزي در حوزه آموزش بسيار سخت و طاقت فرسا است، اظهار كرد: هماهنگي در اين بخش بسيار مشكل است و با تلاش هاي بسيار علي رغم وجود مشكلات اين دوره آموزشي برگزار شد.

وي با تاكيد بر همكاري مجموعه هاي مختلف شهرداري در برگزاري دوره هاي آموزشي ايمني و مديريت بحران خاطرنشان كرد: مجموعه هاي خارج از شهرداري نيز همچون هلال احمر و اورژانس همكاري خوبي در اعزام اساتيد براي آموزش دوره‌ها و برگزاري آن داشتند.

مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم با اشاره به برگزاري دوره هاي آموزشي در گروه هاي كوچك خاطرنشان كرد: بالغ بر هزار و ۶۰۰ نفر از پاكبان ها و باغبان هاي شهر در اين دوره ها آموزش داده شدند.

وي با تاكيد بر آماده سازي نيروها و شهر براي مقابله با بحران هاي احتمالي خاطرنشان كرد: لازمه برخورد با هر اتفاقي اين است كه قبلا آموزش هاي لازم به نيروها داده شده باشد و آنها شرايط و الزامات مقابله با بحران ها را بدانند.

رحيمي استمرار آموزش ها و پايدارسازي روند آموزش نيروها را امري ضروري عنوان و تصريح كرد: آموزش‌هاي حوزه ايمني به دليل همخواني نداشتن با حوزه كاري فرار است و نياز است كه مستمر در اين بخش فعاليت شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewn8e.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما