جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : 50532
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

رقابت 9 رزمی‌‌کار قم برای عناوین برتر موی‌تای قهرمانی ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم گفت: تیم موی‌تای قم متشکل از 9 رزمی‌کار آماده در پیکارهای قهرمانی کشور با حریفان خود رقابت می‌کند.
رقابت 9 رزمی‌‌کار قم برای عناوین برتر موی‌تای قهرمانی ایران
رقابت 9 رزمی‌‌کار قم برای عناوین برتر موی‌تای قهرمانی ایران
به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی، پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان موی‌تای ایران با حضور چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته از استان‌های مختلف در تهران به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: اعزام به رقابت‌های کشوری یکی از برنامه‌های مهم تقویم سال جاری هیأت‌ ورزش‌های رزمی است و بر همین اساس تیم جوانان موی‌تای هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم راهی این مسابقات شد، پیکارهایی که جنبه انتخابی تیم ملی دارد و از این نظر نیز دارای حساسیت و اهمیت بالا است.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه برترین‌های این مسابقات به اردوی تیم اعزامی ایران به پیکارهای جهانی دعوت می‌شوند، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها برای به دست آوردن مقام‌های برتر دو رده سنی زیر ۱۵سال و بالای ۱۵ سال پیکار می‌کنند.

وی در ادامه به ترکیب تیم‌ اعزامی هیأت‌ رزمی قم اشاره و ابراز کرد: در رده سنی زیر ۱۵سال و در وزن منهای 45 کیلوگرم مهدی برزگر، در وزن منهای 51 کیلوگرم مهدی اکبری‌مقدم، در وزن منهای ۶۳/۵ کیلوگرم دانیال بالوی‌زاده و در وزن منهای 75 کیلوگرم علمدار نوراللهی روی رینگ می‌روند.

محمدزاده افزود: در رده سنی بالای ۱۵ سال پیکارهای موی‌تای قهرمانی رده سنی جوانان ایران نیز در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم محمدحسن رحیمی، در وزن منهای۵۷ کیلوگرم امیرحسین احمدیان، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم علی‌اصغر اکبری‌یکتا، در وزن منهای  ۶۳/۵ کیلوگرم محمدمهدی رحیمی و در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم حسین بادی حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: مربیگری این تیم نیز بر عهده حمیدرضا محمد‌پور است و اعضای تیم موی‌تای رده سنی جوانان هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم با سرپرستی یکی از ورزشکاران شاخص رزمی قم یعنی قاسم مهدوی در این دوره از پیکارها به دنبال کسب مقام و راهیابی به تیم ملی هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewn8n.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما