شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 29572
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
همزمان با ایام نوروز

سامانه پیامکی و تلفن گویای مسجد مقدس جمکران راه اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: سامانه پیامکی و تلفن گویا مسجد مقدس جمکران به منظور تسهیل در امر اطلاع رسانی از برنامه‌های جاری این مکان مقدس راه‌اندازی شده است.
سامانه پیامکی و تلفن گویای مسجد مقدس جمکران راه اندازی شد
به گزارش قم نیوز، نمازگزاران مسجد مقدس جمکران می‌توانند به منظور اطلاع از برنامه‌های مذهبی و مناسبتی این مسجد مقدس ضمن تماس با تلفن گویا ۳۷۲۵۵۰۰۰ با پیش شماره ۰۲۵ و یا ارسال عدد ۳۱۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۱۳ به آخرین اخبار و اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

نمازگزاران و مجاوران در ارتباط با تلفن گویا مسجد مقدس جمکران می‌توانند به ۹ قسمت شامل تاریخچه و اعمال مسجد، اطلاع از برنامه‌های مسجد، شماره حساب‌های نذورات، برنامه‌های مرکز گل نرگس ویژه کودکان، خادمین افتخاری، انتشارات مسجد، اطلاع از معاونت‌ها و مدیریت‌های مسجد، ارتباط مستقیم با تولیت مسجد و در نهایت ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات دسترسی داشته باشند.

همچنین علاقمندان می‌توانند با ارسال عدد ۳۱۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۱۳ به اطلاعاتی از جمله برنامه‌های هفتگی مسجد، شماره حساب‌های نذور و ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات دسترسی داشته باشند.

عاشقان و دلدادگان حضرت صاحب الزمان (عج) می‌توانند در جریان آخرین اخبار و برنامه‌ها از طریق پایگاه خبری مسجد مقدس جمکران به نشانی news.jamkaran.ir قرار گیرند.

انتهای پیام/ ی۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcewn8w.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

جواد حبیبی
با سلام محمد حسین 3اله ام پر پر شد دوستداریم تولیت مسجد جمکران بیایند منزل ما برای داداش های محمد حسین وما صحبت کنند