پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 15522
معاون برنامه‌ریزی استاندار قم عنوان کرد:

توسعه و استمرار نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی استاندار قم بر ضرورت توسعه و استمرار نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی در استان تاکید کرد و گفت: اعتبارات فرهنگی مناسبی در استان توزیع شده است که امیدواریم بتوانیم این اعتبارات را هرچه بیشتر افزایش دهیم.
توسعه و استمرار نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی در قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید رضا دهناد در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت قم اظهار داشت: با همت و تلاش مسئولان امر، این نمایشگاه به لحاظ تنوع در آثار و محتوای ارائه شده مناسب و ارزشمند است.
 
وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت قم مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته است خاطرنشان کرد: ارایه آثار و محصولات فرهنگی مرتبط با قرآن در این نمایشگاه، فقط بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گسترده در استان قم است.
 
معاون برنامه ریزی استاندار قم اظهار داشت: به لحاظ علوم قرآنی و علوم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) زمینه‌های گسترده‌ای در این خطه مقدس ایجاد شده است.
 
وی در پایان بر ضرورت توسعه و استمرار نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی در استان تاکید کرد و گفت: در سال‌های گذشته اعتبارات فرهنگی مناسبی در استان توزیع شده است که امیدواریم بتوانیم این اعتبارات را هرچه بیشتر افزایش دهیم.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcewn8z.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما