سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 48922
منبع : خبرگزاری فارس
با حکم كريم بهرامي:

سرپرست صبا دبیر هیأت‌‌ فوتبال استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم در ابلاغي رسمي سرپرست تيم فوتبال جوانان صباي قم را به عنوان سرپرستي دبیري این هیأت‌‌ ورزشی معرفی و منصوب کرد.
سرپرست صبا دبیر هیأت‌‌ فوتبال استان قم شد
به گزارش قم نیوز، مجمع انتخابات هیأت‌‌ فوتبال استان قم در اسفند ماه سال 1395 تشکیل شد و در حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، اعضای مجمع و با رقابت سه کاندیدا برگزار شد و کریم بهرامی  را برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیأت‌‌ ورزشی انتخاب کرد.

این در حالی است که بهرامی در سال 1391 نیز به عنوان رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم انتخاب شده بود و در واقع چهار سال تا 1395 این مسوولیت را بر عهده داشت و بار دیگر با رای اعتماد اعضای مجمع این هیأت‌‌ ورزشی برای چهار سال دوم ریاست هیأت‌‌ فوتبال استان قم را تا سال 1399 در دست داشته باشد.

بهرامی بعد از آغاز دوره چهار ساله دوم ریاست خود در هیأت‌‌ فوتبال استان قم، مسوولان برخی از کمیته‌های زیر مجوعه این هیأت‌‌ ورزشی را تغییر داد و نفرات جدیدی را برای اداره امور مرتبط با این رشته ورزشی معرفی کرد تا این هیأت‌‌ با کیفیت بهتری به خدمات‌رسانی به مخاطبان پرتعداد خود ادامه بدهد.

یکی از تغییرات انجام شده در هیأت‌‌ فوتبال استان قم در کمیته داوران این هیأت‌‌ ورزشی و معرفی مسوول جدید کمیته داوران بود و اکنون نیز در مسوولیت دبیری هیأت‌‌ فوتبال قم تغییر ایجاد شده تا با حکم رسمی کریم بهرامی، اصغر زرگر مسئولیت سرپرستی دبیری این هیأت‌‌ را بر عهده بگیرد.

اصغر زرگر در حالی به عنوان سرپرست دبیری هیأت‌‌ فوتبال استان قم انتخاب و معرفی شد که پیش از این و در مدت چهار سال قبل ریاست کریم بهرامی در هیأت‌‌ فوتبال قم، علی احمدی مسوولیت دبیری این هیأت‌‌ را بر عهده داشت و یک ماه مانده به برگزاری انتخابات این هیأت‌‌ در زمستان سال 95 از مسوولیت خود کناره‌گیری کرد.

بدین‌ترتیب اصغر زرگر مسوولیت سرپرست دبیری هیأت‌‌ فوتبال استان قم را با حکمی از سوی رئیس هیأت‌‌ بر عهده گرفت، در حالی که زرگر از پیشکسوتان فوتبال قم محسوب می‌شود و در دو سال اخیر مسوولیت سرپرستی تیم فوتبال جوانان صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را بر عهده داشته است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcewo8e.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما