پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 36952
سرمربی تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم:

هدف‌پویان جوان قم به نیمه نهایی هندبال دختران کشور صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم از صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال قهرمانی دختران نوجوان کشور خبر داد.
هدف‌پویان جوان قم به نیمه نهایی هندبال دختران کشور صعود کرد
به گزارش قم نیوز، زهرا احمدی‌نیا اظهار کرد: به بازیکنان مستعد و آینده‌دار تیم هدف‌پویان جوان قم افتخار می‌کنم که با تمام توان خود برای تداوم موفقیت‌های باشگاه هدف‌پویان جوان در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: در مسابقات این دوره هندبال قهرمانی دختران نوجوان باشگاه‌های کشور تا کنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند و یقینا این روند را تا دیدار نهایی برای کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل ۱۳۹۴ کشور ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم در ادامه به نتایج تیمش در دیدارهای مرحله مقدماتی اشاره و بیان کرد: ما در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، هیئت آذربایجان شرقی، هیئت مریوان و هیئت طرقبه خراسان‌رضوی هم‌گروه بودیم.

وی یاد آور شد: در نخستین بازی خود از مرحله مقدماتی برابر تیم قدرتمند ذوب‌آهن اصفهان با ارائه یک بازی خوب و منسجم به برتری ۱۶ بر ۶ دست یافتیم اما در گام دوم برابر تیم هیئت آذربایجان شرقی کمی بدشانسی آوردیم و ۱۱ بر ۱۰ باختیم، شکستی که البته برای بازیکنان ما شاید لازم بود تا تلاش بیشتری انجام بدهند.

احمدی‌نیا بیان کرد: در سومین مسابقه مرحله نخست مقدماتی برابر تیم هیئت مریوان آن باخت را تلافی کردیم و ۳۳ بر پنج پیروز شدیم، ضمن اینکه در آخرین بازی مرحله گروهی برابر تیم هیئت طرقبه خراسان‌رضوی با حساب ۲۱ بر پنج به برتری دست یافتیم تا به مرحله دوم برویم.

وی یادآور شد: تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم در مرحله دوم نیز به روند موفقیت‌های خود ادامه داد و با کسب دو پیروزی متوالی در مرحله دوم مسابقات هندبال نوجوانان دختر کشور در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات قرار گرفت.

سرمربی تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم افزود: تیم ما ابتدا ۱۷ بر ۱۲ کارینامان تهران را شکست داد و سپس در دیدار دوم برابر نفت و گاز گچساران ۱۶ بر ۱۳ به پیروزی رسید تا در آخرین مسابقه مرحله دوم برابر سپاهان اصفهان با خیالی آسوده به میدان برود.

وی خاطرنشان کرد: دختران مستعد ما با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ برابر سپاهان اصفهان در سومین دیدار از مرحله دوم مسابقات هندبال نوجوانان دختر کشور، زمینه صعود هدف‌پویان جوان قم به عنوان تیم نخست این مرحله به نیمه نهایی را هموار کردند.

احمدی‌نیا ابراز کرد: ما هفت دیدار سخت و نفس‌گیر را در مراحل اول و دوم پشت سر گذاشته‌ایم و خوشبختانه نتیجه ۶ مسابقه آن با برتری تیم هدف‌پویان جوان قم برابر حریفان همراه بود، اکنون باید تمام توان خود را برای پیروزی در مرحله نیمه نهایی به کار بگیریم تا با اقتدار به فینال صعود کرد و با کسب یک نتیجه خوب در مسابقه پایانی، به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcewo8x.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما