جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 27682
امام جمعه قم:

حضور پرشور مردم در اربعین سبب خشم تکفیری‌ها و استکبار جهانی شد

قم نيوز : قم نیوز : امام جمعه قم با اشاره به حماسه ۲۰ میلیونی اربعین حسینی گفت: مردم با شعور و شور در راهپیمایی اربعین حاضر شدند و این حضور سبب خشم تکفیری‌ها و اربابان آن‌ها در خارج از منطقه شد.
حضور پرشور مردم در اربعین سبب خشم تکفیری‌ها و استکبار جهانی شد
به گزارش قم نیوز ، آیت الله سید محمد سعیدی که در نماز جمعه امروز قم سخن می گفت، اظهار داشت: از آثار تقوا این است که شخص متقی واجبات و مستحبات احکام را بیاموزد و به آن عمل کند.
 
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح، افزود: روز شهادت آیت الله مفتح با  تدبیر امام امت(ره) به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شد و رهبر معظم انقلاب نیز این وحدت را تفسیر فرمودند و گفتند که منظور از آن، وحدت در هدف است.
 
امام جمعه قم خاطرنشان کرد: تعامل و همگرایی حوزه و دانشگاه در فعالیت های اجتماعی و سیاسی به این وحدت کمک می کند و ارتباط بیشتر اساتید حوزه و دانشگاه با رویکرد حل سوء تفاهم ها و سوء برداشت ها به این وحدت کمک می کند.
 
آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: از همه مردم و شرکت کنندگان در اربعین حسینی که با شکوه خاصی برگزار شد، تشکر می کنم زیرا این مراسم نماد وحدت، ایثار و سبب خشم منافقین و گروه های ترورستی و حامیان جهانی آنها در منطقه شد.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم تصریح کرد: امیدواریم در پرتو این حرکت، بساط تکفیری ها به طور کلی برچیده شود.
 
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه)س) تصریح کرد: وقف یکی از سنت هایی است که انسان های دور اندیش برای طولانی کردن عمر کوتاه خود، حوزه های علمیه، مدراس و بیمارستان ها را وقف کرده اند و امیدواریم مردم بیشتر به این مسئله توجه کنند.
 
امام جمعه قم با اشاره به حمله تروریست ها به مدرسه ای در پاکستان، اظهار داشت: تفکر وهابیت تروریست ها را به چنین جنایاتی تشویق می کند و باید ریشه این تفکر را از بین برد که به همت مرجعیت شیعه در قم شروع شده است و ما نیز آن را مورد تقدیر قرار می دهیم.
 
آیت الله سعیدی با اشاره به پیروزی مردم کوبا ضد آمریکایی ها، تصریح کرد: مردم کوبا با 50 سال مقاومت توانستند بر امپریالیسم آمریکا پیروز شوند و رئیس جمهور آمریکا با صراحت اظهار داشت که این تحریم ها کاری از پیش نبرده است و مصداق گفته امام راحل است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
 
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) از جمله توفیقاتی است که نصیب خادمان آستان مقدس رضوی و آیت الله طبسی شده است که همین جا از خدمات ایشان قدردانی می کنیم.
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcewp8w.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما