جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 29662
آیت الله رجبی

دشمن از همدلی ملت و دولت احساس خطر می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمنان اسلام و مسلمانان نیز از اختلاف و تفرقه بین مردم به شدت خشنود می‌شوند زیرا آن‌ها از ضرب المثل قدیمی «تفرقه بیانداز و حکومت کن» در کارهای خود الهام گرفته‌اند.
دشمن از همدلی ملت و دولت احساس خطر می‌کند
به گزارش قم نیوز، آیت الله محمود رجبی بااشاره به تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: بی‌تردید به هر اندازه که وحدت در جامعه بیشتر باشد و تفاهم‌ها حاکم شود موفقیت در در جامعه نیز محقق می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: توصیه اسلام و اهل بیت (ع) نیز به تلاش برای همدلی و تعاون برای پیشرفت کار‌ها است و به‌‌ همان اندازه نیز تفرقه و اختلاف را مقبوح دانسته‌اند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) تصریح کرد: دشمنان اسلام و مسلمانان نیز از اختلاف و تفرقه بین مردم به شدت خشنود می‌شوند زیرا آن‌ها از ضرب المثل قدیمی «تفرقه بیانداز و حکومت کن» در کارهای خود الهام گرفته‌اند.

وی بااشاره به اهمیت همدلی در کشور عنوان کرد: همدلی به این معنا نیست که هیچ کسی منتقد نباشد بلکه منتقدان نیز باید با نگاه همدلانه برای اصلاح امور تلاش کنند تا کشور منتفع شود.

آیت الله رجبی تاکید کرد: از منظر رهبر معظم انقلاب باید بر ارزش‌های انقلاب ی و آرمان‌های مقدس توجه ویژه داشت و برای تحقق آن‌ها باید تلاش و همدلی کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر در جایی انحرافی در کشور رخ دهد باید به مسئولان تذکر داد زیرا اهل بیت (ع) نیز در صورت مشاهده انحرافات کارگزاران و نمایندگان خود را ارشاد یا مواخذه می‌کردند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در شرایطی که دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به ملت ایران است مردم و دولت باید همه همگام و همدل با هم در راستای مسیر تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

وی اظهار داشت: در جامعه اسلامی همه دولت‌ها باید حول محور بیانات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و از ناهماهنگی‌ها بپرهیزند زیرا زمانی که اتحاد وجود داشته باشد کشور در مسائل نظامی و علمی پیشرفت می‌کند.

آیت الله رجبی خاطرنشان کرد: در سال جدید ملت و دولت باید در عمل برای تحقق شعار سال تلاش کنند نه اینکه این همدلی و هماهنگی فقط در یک شعار باقی بماند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcewp8w.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما