قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، از آماده سازی چهار هزار و 12 واحد مسکن مهر برای واگذاری به متقاضیان خبر داد.
معاون استاندار: 4012 واحد مسکن مهر در استان قم آماده بهره برداری است
به گزارش قم نیوز ، جواد دلاوری در جلسه شورای مسکن استان افزود: با واگذاری این تعداد مسکن مهر مجموع واحدهای واگذار شده در استان قم با احتساب واحدهای نوسازی و بهسازی شده در بافت فرسوده به بیش از 38 هزار واحد افزایش می یابد.
 
وی افزود: قسمت اعظم واحدهای باقی مانده نیز که تعداد آنها هشت هزار و 500 واحد می باشد و مراحل پایانی عملیات اجرایی را می گذرانند در 6 ماهه اول سال آینده و مابقی نیز تا پایان سال 94 به مردم واگذار خواهد شد.
 
دلاوری با تاکید بر آماده سازی شوارع و معابر نیمه تمام محلات مسکن مهر برای تردد مردم گفت: لازم است شوارع باقی مانده و نیمه تمام با همکاری شهرداری، راه و شهرسازی و اتحادیه تعاونیهای مسکن هرچه زودتر به اتمام برسانند.
 
در این جلسه گزارش عملکرد شرکتهای مجری خدمات زیربنایی از اجرای تاسیسات و انشعابات، خدمات زیربنایی از احداث مدارس، مراکز درمانی، مساجد، حمل و نقل و خدمات شهری و گزارش مدیر شعب بانک مسکن از آخرین وضعیت تسهیلات و صدور دفترچه های اقساط ارائه شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcewp8w.jh8vfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما