يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 48832
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم مطرح کرد

آموزش قوانین مالیاتی به فعالان خوشه سنگ قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم از برگزاري دوره آموزشي آشنايي با قوانين و مقررات ماليات ويژه فعالان خوشه كسب وكار سنگ استان خبر داد.
آموزش قوانین مالیاتی به فعالان خوشه سنگ قم
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس اعلام نیاز واحدهای تولیدی و به همت خوشه کسب و کار سنگ قم  و همکاری مسوولان مالیاتی استان یک دوره آموزشی آشنایی با قوانین مالیاتی فعالان صنعت سنگ استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را برقراری ارتباط دوسویه اداره مالیاتی با فعالان تولیدی استان، رفع مشکلات و تعامل و همکاری دو طرفه عنوان کرد و افزود: به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلات و موانع به وجود آمده در بخش امور مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی از یکسو عدم آشنایی ایشان با قانون و مقررات و از سوی دیگر عدم ارتباط مناسب و شناخت صحیح مسؤولان از واحدهای تولیدی است.

طیبی نژاد نشست‌های مشترک وآموزشی را راهگشای موانع موجود ارزیابی و خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی دوره اخیر اداره کل مالیاتی استان ضمن تعامل و همکاری همه سویه با خانواده تولید و صنعتی قم از برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف فرهنگ سازی و بالا بردن سطح اطلاعات و رویه‌های مالیاتی مودیان در بخش صنعت کمال همکاری را داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcewv8e.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما