يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 51892
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته چهارم ليگ فوتسال جوانان قم صورت مي‌گيرد

جنگ فوتساليست‌هاي آتليه‌طهران قم با آپكو پارس براي قهرماني و آقاي گلي

قم نيوز : قم نیوز: چهارمين هفته رقابت‌هاي ليگ فوتسال جوانان قهرماني باشگاه‌هاي استان قم با برگزاري چهار مسابقه روز شانزدهم مرداد ماه برگزار مي‌شود.
جنگ فوتساليست‌هاي آتليه‌طهران قم با آپكو پارس براي قهرماني و آقاي گلي
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم لیگ جوانان باشگاه‌های این استان با حضور 10 تیم برگزار می‌شود، تیم قهرمان به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور حضور خواهد یافت.

بعد از سپری شدن سه هفته از بازی‌های لیگ فوتسال جوانان قم، استارت دیدارهای هفته چهارم از روز شانزدهم مرداد ماه زده می‌شود و علاقمندان به فوتسال شاهد تداوم جدال دو تیم بالای جدول یعنی آتلیه‌طهران قم و آپکو پارس دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهند بود.

تیم فوتسال آپکو پارس که بعد از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار با حذف از بازی‌های لیگ برتر فوتسال جوانان کشور به لیگ قم بازگشته، بعد از برد پرگل هفته سوم برابر آرش، این هفته در حساس‌ترین مسابقه برابر تیم فوتسال جوانان ماهان به میدان خواهد رفت.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم که با کسب سه برد متوالی موفق‌ترین تیم بازی‌ها محسوب می‌شوند و در صدر جدول رده‌بندی ایستاده‌اند در هفته چهارم بازی ندارند و در سایر دیدارها تیم منتظران با ذاکر دیدار می‌کند و تیم فوتسال مرصاد نیز به مصاف الوند خواهد رفت.

در دیگر مسابقه هفته چهارم لیگ فوتسال جوانان استان قم نیز تیم‌های مهدی‌یار و آرش نوین ایرانیان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، در شرایطی که تیم‌های آتلیه‌طهران قم با 9 امتیاز، آپکو پارس با کسب 6 امتیاز و الوند با پنج امتیاز تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی هستند.

جدال مدعیان آقای گلی نیز این هفته قطعا بر جذابیت بازی‌های لیگ فوتسال جوانان قم خواهد افزود، زیرا تا پایان هفته سوم همانند بالای جدول، تقابل گلزنان تیم‌های آتلیه‌طهران و آپکو پارس برای آقای گلی تماشایی است، به طوری که هم اکنون محمد ارجمندزاده و محمدباقر عباسی از آتلیه‌طهران به همراه حمید اسماعیلی از آپکو پارس با سه گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته‌اند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcewv8n.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما