سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 26872

سومین شکست تکواندوکاران قم برابر نماینده تهران

قم نيوز : قم نیوز: سومین شکست تکواندوکاران قمی در هفته پنجم لیگ تکواندو قهرمانی کشور برابر نماینده تهران رقم خورد تا فاصله این تیم با تیم صدرنشین یاری البرز به ۹ امتیاز افزایش یابد.
سومین شکست تکواندوکاران قم برابر نماینده تهران
به گزارش قم نیوز، هفته پنجم مسابقات لیگ تکواندوی قهرمانی کشور در همدان به پایان رسید و تیم تکواندوی استان قم با قبول سومین شکست خودر در این مسابقات نتوانست امتیازات خود را از عدد ۶ فرا‌تر ببرد.

تکواندوکاران قمی در این مسابقه به دیدار تیم تکواندوی فرمانیه تهران رفتند و در پایان با شکست ۷ بر ۳، برای سومین بار در ۵ مسابقه اخیر، طعم تلخ شکست را چشیدند.

شکست تکواندوکاران قمی در حالی رخ داد که تیم تکواندوی قم پیش از این ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه داشت اما این شکست سبب شد، موقعیت تیم تکواندوی قم در جدول رده بندی متزلزل شده و فاصله این تیم با تیم صدرنشین یاری البرز به ۹ امتیاز افزایش یابد.

نماینده قم در هفته‌های پایانی دور رفت این رقابت‌ها تیم‌های شهید صنعتی کرمانشاه و هیئت تکواندوی بافق را در پیش رو دارد و در صورت به دست آوردن پیروزی می‌تواند امیدوار به بازگشت به جمع مدعیان باشد.

این در حالی است که تکواندوکاران قمی که در جام شکوفه‌های نیز در حالی که در مبارزه قبل برابر نماینده البرز شکست خورده بودند با حساب ۷ بر ۳ مغلوب تیم مجتمع ورزشی جوانه تهران شدند.

تیم تکواندوی قم در گروه دوم با تیم‌های هیات تکواندو استان خوزستان، فرمانیه تهران، یاری البرز، هیات تکواندوی بافق، شهید صنعتی کرمانشاه، هیات تکواندوی سمنان و صنایع استیل البرز همگروه است.

در گروه نخست نیز تیم‌های هیئت تکواندوی جنوب شرق، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران، آینده سازان صنایع استیل البرز، مهراس تهران، هیئت تکواندوی تهران، هیئت تکواندوی مرکزی و الماس بتن همدان حضور دارند.

نخستین دوره مسابقات لیگ نونهالان پسر موسوم به جام غنچه‌های تکواندو در دو گروه و با حضور ۲۸۹ تکواندوکار در قالب ۱۵ تیم در همدان برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewv8w.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما