سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 13272
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

سازمان تامین اجتماعی بزرگترین حامی و پشتیبان کارگران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم، سازمان تامین اجتماعی را بزرگترین حامی و پشتیبان کارگران دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی پناه و مأمن کارگران و صنعتگران است و درهای سازمان همیشه به روی مردم و بیمه شدگان باز است.
سازمان تامین اجتماعی قم، نوروز92
سازمان تامین اجتماعی قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در نخستسن جلسه ملاقاتهای مردمی خود در سال ۹۲ که در محل ساختمان اداره کل برگزار شد هدف از این دیدارها را رسیدگی مستقیم به مسائل و مشکلات بیمه شدگان ذکر کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد خدمتگزار است و به فرموده مقام معظم رهبری خدمت در تامین اجتماعی ارزش مضاعف دارد و همین فرمایش معظم له، وظیفه ما را در خدمت به مردم و بیمه شدگان دوچندان می کند.

در نخستین دیدار مردمی مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با بیمه شدگان که روز سه شنبه بیستم فروردین ماه ۹۲ از ساعت ۸ صبح به مدت ۴ ساعت و با حضور کارشناسان ارشد ستادی این اداره کل برگزار شد،مسائل و مشکلات ۱۷ نفر از بیمه شدگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیمه کارگران ساختمانی،مشاغل سخت و زیان آور،ازکارافتادگی و تطبیق حقوق بازنشستگان از جمله عناوین مباحث مطرح شده در دیدارهای امروز بود.

در این جلسات كه طی سالهای اخیر بدون وقفه در روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از نزدیك مسائل و درخواستهای مراجعه كنندگان را مورد رسیدگی قرار داده و دستورات قانونی لازم را صادر می کند.

این جلسات در راستای سیاستهای راهبردی سازمان تامین اجتماعی جهت تكریم ارباب رجوع و اعمال نظارت دقیق بر روند صحیح امور جاری سازمان و رسیدگی شایسته به انجام امور مردم و بیمه شدگان صورت می گیرد.

گفتنی است در سال ۹۱ و در ۴۵ جلسه دیدار مردمی مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با مردم به مسائل و مشکلات ۱۱۰۰ نفر از بیمه شدگان قمی رسیدگی شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdceww8z.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما