قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارنامه آقای قالیباف به خودی خود نشان دهنده این است که ایشان یک فرد مدیر و توانمند و جهادی هستند.
بیانیه انتخاباتی قالیباف قابل تحسین بود/ مخالفت نیروهای انقلاب با کناره گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری/ کشور در حالت بحرانی و رکود نی
 به گزارش قم نیوز، ابوالفضل قناعتی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بیانیه اخیر محمدباقر قالیباف مبنی بر احتمال عدم حضورش در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بنده معتقدم این روحیه که ایشان در این برهه از زمان نشان دادند، قابل تحسین است. روحیه از خودگذشتگی و انقلابی بودن آقای قالیباف برای بسیاری از افراد جامعه و همچنین نیروهای انقلابی مشخص و واضح است.

وی در ادامه افزود: اما نکته ای که وجود دارد این است که برای نیروهای انقلاب، کناره گیری ایشان از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، قابل پذیرش نیست. هر چند که ایشان رسما در این بیانیه هم کناره گیری خود را بیان نکردند و تنها اعلام کردند که درخواستی به ایشان نرسیده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که کارنامه آقای قالیباف به خودی خود نشان دهنده این است که ایشان یک فرد مدیر و توانمند و جهادی هستند. ایشان فردی هستند که می توانند با توجه به روحیه مدیریت جهادی، کشور را از حالت کنونی که بحرانی و رکود است، خارج کند.

قناعتی در ادامه تصریح داشت: امیدوارم که حضور ایشان در کنار نیروهای انقلابی کشور را از حالت کنونی خارج کند و به تنهایی درباره عدم حضورشان در انتخابات تصمیم گیری نکنند و به جبهه مردمی این موضوع را واگذار کنند.

وی گفت: به احتمال فراوان آقای قالیباف جزء 5 نفر نهایی لیست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خواهند بود و در دومین مجمع این موضوع مطرح خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcewz8e.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما