سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 16152
برای حضور در فصل جدید

ترکیب تیم امید قم در هاکی قهرمانی کشور مشخص شد

قم نيوز : ترکیب تیم امید هاکی استان قم برای حضور در مسابقات رده سنی امید هاکی قهرمانی پسران کشور مشخص شد.
ترکیب تیم امید قم در هاکی قهرمانی کشور مشخص شد
به گزارش قم نیوز، بعد از اینکه تیم هاکی رده سنی نوجوانان قم در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشت و تجربیات گرانبهایی را به دست آورد، اکنون تیم رده سنی هاکی قم عازم مسابقات هاکی قهرمانی کشور می‌شود.
 
برای درخشش در رقابت‌های هاکی قهرمانی رده سنی امید پسران کشور ترکیب کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان تیم هاکی قم مشخص شد و بر این اساس بهترین‌های حال حاضر هاکی قم سعی و تلاش دارند که بتوانند عملکرد خوبی در جدال با برترین‌های کشور داشته باشند.
 
در حالی که در قم نوجوانان و جوانان بسیار مستعدی در رشته هاکی وجود دارند، با پرورش آنها قم به یکی از استان‌های موفق در رده‌های سنی مختلف هاکی کشور تبدیل شده و یکی از تیم‌های قوی خود را به جدال با حریفان حاضر در مسابقات امید کشور اعزام کرده است.
 
در حالی که با توجه به فعالیت هاکی قم با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به بالا و انجام کارهای زیربنایی، تحرکات خوبی در مسیر پیشرفت هاکی قم در حال انجام شدن است، تیم امید قم نیز با تکیه بر همین استعدادها راهی جدال با حریفان شد.
 
برای حضور تیم هاکی قم در مسابقات هاکی قهرمانی رده سنی امید کشور ترکیب این تیم متشکل از 12 اسکیت باز مشخص شده است و این تیم را سیدسیامک موسوی به عنوان سرمربی و محسن خانزاده به عنوان سرپرست همراهی می‌کنند.
 
رقابت‌‌های هاکی رده سنی امید پسران کشور در حالی برای شناخت قهرمان از امروز در شهر اراک برگزار می‌شود که برای تیم هاکی امید قم در این دوره محمد رجب لو، ابوالفضل امینی، رضا رضایی، سیدعباس کمالی، محسن علی محمدی، حسین مروتی، امیرمحمد مرادی، یاسر امیرآبادی، حسن صبوری، محمد صاحبی، حسن سعادت یزدانی و رسول ربیع به میدان می‌روند.
 
برای حضور مقتدرانه تیم رده سنی امید هاکی قم در مسابقات قهرمانی پسران کشور، این تیم تمرینات خود را زیر نظر محسن خانزاده به شکل منظم برگزار کرده و در گام نخست برای رقابت با حریفان در شهر اراک به میدان خواهد رفت.
 
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون هاکی کشورمان، امسال در رقابت‌های هاکی قهرمانی رده سنی امید کشور تیم‌های مدعی به میزبانی هیئت هاکی استان مرکزی در شهر اراک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و پسران هاکی باز قم در بین بسیاری از تیم‌های مطرح حاضر در این دوره تلاش می‌کنند به موفقیت دست یابند.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcewz8z.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما