سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 24063

تسریع در عملیات احداث زیرگذر بلوار یادگار امام قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 2 قم گفت: در صورت همکاری شرکت برق و رفع معارضات، انجام عملیات اجرایی پروژه زیرگذر بلوار یادگار امام سرعت بیشتری خواهد گرفت.
تسریع در عملیات احداث زیرگذر بلوار یادگار امام قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سجاد خدایی با اشاره به پروژه ۶۰۰ متری زیرگذر بلوار یادگار امام اظهار کرد: این زیرگذر پل ارتباطی میان مناطق ۲، ۴ و ۸ است و یکی از پروژه‌های مهم شهرداری قم محسوب می‌شود.

وی به علل تاخیر در اجرای طرح اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح معارضاتی مانند اجرای ۵۰۰ متر واریانت ریلی، دکل‌های فشار قوی و عدم دریافت مجوز قطع برق وجود دارد که همه این امور در ناتمام ماندن این پروژه نقش داشته است و البته امیدواریم به زودی این پروژه به اتمام برسد.

شهردار منطقه ۲ قم یادآور شد: آمادگی لازم برای اتمام این کار را داریم و به محض ایجاد فرصت جابجایی پایه‌های تلسکوپی‌ با دکل‌های موجود، فاز اول آن ظرف مدت ۲ ماه اجرایی می‌شود تا مورد بهره‌برداری مردم قرار گیرد.

خدایی با بیان اینکه زیرگذر بلوار یادگار امام خمینی (ره) پروژه‌ای بزرگ و مهم است، خاطرنشان کرد: تا به حال تابلیه به طول یک هزار و ۷۹۰ متر مربع، ۲۰ هزار متر مکعب خاکبرداری قریب و ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع دیواره‌سازی این طرح انجام شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری مجموعه‌ برق تهران بتوانیم این پروژه را ظرف ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسانیم تا مردم بتوانند بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcex78w.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما