?>?> مردم به وعده‌های پوچ برخی از نامزدهای انتخاباتی توجه نکنند | قم نیوز
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 47473
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم:

مردم به وعده‌های پوچ برخی از نامزدهای انتخاباتی توجه نکنند

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: مردم ایران با تکیه بر بصیرت خود به شعارهای پوچ و غیرقابل تحقق که برخی از کاندیداها در عرصه انتخابات ریاست جمهوری یا شورای شهر تنها با هدف جمع کردن رأی مطرح می‌کنند توجه نمی‌کنند.
مردم به وعده‌های پوچ برخی از نامزدهای انتخاباتی توجه نکنند
به گزارش قم نیوز، حسین بهداروند اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ایران درگیر جنگ اقتصادی با نظام سلطه که در رأس آن آمریکا قرار دارد است، ضرورت تلاش در راستای محقق شدن الگوی اقتصاد مقاومتی بیش از هر زمان دیگری است.

وی افزود: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و نیاز کشور، در حال حاضر پرداختن به خطوط تولید و اشتغالزایی در کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دارد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم وضعیت فضاسازی شهری در قم نسبت به سایر کلانشهرهای ایران مانند تهران، اصفهان و مشهد را ضعیف برآورد کرد و گفت: البته طی چند سال اخیر فضاسازی شهری در قم پیشرفت قابل توجهی داشته است ولی همچنان در قیاس با سایر کلانشهرهای ایران عقب است.

بهداروند اضافه کرد: فضاهایی که برای گذران اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها در قم وجود دارد نسبت به جمعیت ساکن در این شهر بسیار کم است؛ لازم است که منتخبان انتخابات شورای شهر قم برای گسترش فضاهای مناسب برای تفریح مردم قم با همکاری سایر نهادهای مربوطه اقدامات شایسته انجام دهند.

وی پرهیز از شعارگرایی را امر مهمی در ایام تبلیغات دانست و بیان کرد: کاندیداهای انتخابات شورای شهر قم این نکته را مد نظر قرار دهند که در ایام تبلیغات شعارهایی را پیرامون برنامه آینده مطرح کنند که توانایی محقق کردن آن را داشته باشند، مثلا وعده‌ چند روزه برای ایجاد تحول اساسی در ابعاد مختلف شهری قم را ندهند چون چنین وعده‌هایی غیر قابل تحقق است و اعتبار افراد را کم می‌کند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم بصیرت مردم ایران را مثال زدنی برشمرد و اضافه کرد: مردم ایران به رشد سیاسی لازم رسیده‌اند که بتوانند با تکیه بر آن وعده‌های پوچی که برخی از کاندیداها در عرصه تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و همچنین در عرصه تبلیغاتی انتخابات شورای شهر با هدف جمع کردن رأی مطرح می‌کنند را از شعارهای قابل تحقق تشخیص دهند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcexe8e.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما