جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 26403

نفاق آمریکا در مانور نظامی مقابل داعش عیان شد

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: آمریکا اخیرا سعی کرده است که یک مانور نظامی در مقابل داعش انجام بدهد اما نتوانست که نفاق خود را پنهان کند اما امریکا اگر واقعا به دنبال مقابله با داعش است چرا در زمان اشغال موصل اقدامی انجام نداد.
نفاق آمریکا در مانور نظامی مقابل داعش عیان شد
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته در حم حضرت معصومه (س) در جمع نمازگزاران و زائران با شاره به اتفاقات سیاسی اخیر در عراق اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که روند سیاسی در عراق رو به کمال است کناره گیری نوری مالکی از قدرت و به قدرت رسیدن حیدرالعبادی شرایط عراق شرایط دیگری می شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه امیدواریم که سیاست در عراق سیاست محبوبی بشود، افزود: مشکل نظامی در عراق ریشه در مسائل سیاسی عراق دارد و اگر مشکلات سیاسی عراق لاینحل بمانند مشکلات نظامی عراق هم به قوت خود باقی می ماند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: امریکا اخیرا سعی کرده است که یک مانور نظامی در مقابل داعش انجام بدهد اما نتوانست که نفاق خود را پنهان کند اما امریکا اگر واقعا به دنبال مقابله با داعش است چرا در زمان اشغال موصل اقدامی انجام نداد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: آمریکا نمی خواهد با داعش مقابل کند چرا که سود قدرت های استکباری و در راس آن ها امریکا در این است که چند دستگی در کشورهای اسلامی از جمله عراق باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexe8w.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما