چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 28483

تیم فوتبال صبای قم برابر گل گهر سیرجان به پیروزی رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در جزیره کیش برابر تیم دسته اولی گل گهر سیرجان به پیروزی رسید.
تیم فوتبال صبای قم برابر گل گهر سیرجان به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال صبای قم و گل گهر سیرجان سه‌شنبه شب در مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی شاگردان مهدی تارتار خاتمه یافت.

در این مسابقه که در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد تیم فوتبال صبا موفق شد با ۲ گلی که در نیمه نخست به ثمر رساند تیم گل گهر سیرجان را شکست دهد.

حسین بادامکی در دقیقه ۷ روی پای جواد کاظمیان صبای قم را پیش انداخت و هادی شکوری مدافع پیش تاخته صبا نیز در دقیقه ۳۶ بار دیگر با ارسال کاظمیان دومین گل صبا را وارد دروازه این تیم دسته اولی کرد.

میلاد فراهانی، هادی شکوری، سعید مهدی‌پور، حسین کوشکی، محمد امین آرام‌طبع، وحید علی آبادی، حمیدرضا کاظمی، حسین بادامکی، جلال‌الدین علی‌محمدی و چاخواش‌ویلی بازیکنان صبا در این مسابقه را تشکیل دادند.

صبا پیش از این در جزیره کیش برابر تیم مس کرمان قرار گرفت که آن مسابقه در نیمه نخست به دلیل آنچه خشونت بازیکنان مس کرمان عنوان شده است از سوی سرمربی صبا قطع و ناتمام مانده بود.

بازی با گل گهر سیرجان چهارمین دیدار تدارکاتی صبا در تعطیلات میانه نیم فصل دوم بود چنان که صبا پیش از بازی با گل کهر و مس، در قم برابر سایپا ۲ بر یک بازنده شد و سپس در تهران با همین نتیجه از سد نساجی مازندران گذشت.

آخرین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال صبا در جزیره کیش برابر تیم دسته اولی پارسه تهران برگزار می‌شود و صبا پنج شنبه کیش را به مقصد قم ترک می‌کند.

قرار است تمرینات تیم صبای قم از روز یکشنبه ۵ بهمن در ورزشگاه هلال احمر قم از سر گرفته شود ضمن اینکه نخستین بازی صبا پس از تعطیلات در قم برابر پدیده مشهد برگزار می‌شود.
https://qomnews.ir/vdcexe8w.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما