چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : 14433
عصر دیروز:

پیکر مرحوم آیت الله مدنی تبریزی در قم به خاک سپرده شد

قم نيوز : قم نیوز: پیکر مرحوم آیت الله مدنی تبریزی عصر دیروز در قم تشییع و پس اقامه نماز توسط آیت الله شبیری زنجانی در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
پیکر مرحوم آیت الله مدنی تبریزی در قم به خاک سپرده شد
به گزارش قم نیوز، مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله مدنی تبریزی با حضور آیت الله مدرسی یزدی از اساتید حوزه علمیه، حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، طلاب و فضلای حوزوی و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.
 
مسیر تشییع پیکر این استاد حوزه علمیه از بیت آن مرحوم در خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بود و پس از آن آیت الله شبیری زنجانی در پیکر آیت الله مدنی تبریزی نماز خواند.
 
مقبره شهید مفتح واقع در صحن آیینه حرم کریمه اهل بیت(ع) آخرین منزلگاه خاکی آیت الله مدنی است و پیکر وی در کنار آرامگاه آن شهید راه حق به خاک سپرده شد.
 
مراسم بزرگداشت این استاد حوزه علمیه قم دیشب پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم و از سوی بیت آن مرحوم برگزار شد؛ ضمن اینکه مراسمی نیز پنج شنبه همین هفته و از ساعت 18:30 دقیقه بعد از ظهر از سوی آیت الله دوزدوزانی در حسینیه شهدای قم برگزار می شود.
 
آیت الله سید یوسف مدنی تبریزی متولد 1307 در استان آذربایجان شرقی بود؛ وی پس از ورود به حوزه علمیه و تکمیل تحصیلات مقدماتی وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر اساتیدی چون امام خمینی(ره)، آیت الله بروجردی، آیت الله طباطبایی و آیت الله روحانی بهره برد.
 
آیت الله مدنی تبریزی 26 خردادماه امسال در قم دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcexe8z.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما