دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 15423
شهردار منطقه چهار قم:

100 درصد برنامه‌های شهرداری منطقه 4 در حوزه تملک محقق شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری این منطقه در حوزه تملک بیان کرد: در بخش تملک 100 درصد برنامه‌های سال 92 در پایان چهارماهه نخست محقق شده است.
100 درصد برنامه‌های شهرداری منطقه 4 در حوزه تملک محقق شد

به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد نکونام با اشاره به ابلاغ سیاست 6 = 12 از سوی شهردار کلانشهر قم برای اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده برای سال 92 در شش ماه تصریح کرد: در عملکرد عمرانی 33 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده بود که در این بخش 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری منطقه چهار قم در حوزه تملک بیان کرد: در بخش تملک 100 درصد برنامه‌های سال 92 محقق شده است.

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه بخش عمده در خیابان آیت‌الله حکیم (ره) انجام شده است، گفت: با توجه به تاکید شهردار کلانشهر قم مبنی بر اینکه در اجرای پروژه‌های شهری دغدغه مردم باید کاهش یابد، اجرای این بلوار را فازبندی کردیم و فاز یک و دو این پروژه در سال 92 در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در خصوص اجرای این پروژه 420 متر طول به عرض 55 متر آزادسازی و آسفالت شده است؛ در خصوص تملک برخی از مالکین مشکل سند داشته‌اند که اخیراً مشکل سند نیز حل شده است.

نکونام با اشاره به اینکه فاز دوم این پروژه به‌ زودی به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید گفت: در فاز یک نیز با جدیت پیگیر اجرای پروژه هستیم.

وی در خصوص بازگشایی و آزادسازی بخشی از خیابان عطاران نزدیک به زیرگذر منتهی به میدان رسالت گفت: وجود چند مغازه در این معبر یک گلوگاه ترافیکی ایجاد کرده و باعث ایجاد ترافیک در محل می‌شد که با پیگیری همکاران در حوزه حقوقی مجوز ماده 9 این املاک اخذ شد و مسیر آزادسازی شد و شاهد ترافیک روانی در این بخش از بلوار عطاران هستیم.

نکونام در خصوص اجرای عملیات عمرانی بهسازی بخش انتهایی بلوار جمهوری گفت: در ماه‌های پایانی سال گذشته پس از اینکه مذاکره با مالکین به سرانجام نرسید اخذ مجوز ماده 9 در دستور کار قرار گرفت و یک ماه پیش وزیر کشور ماده 9 این پروژه را به استاندار قم ابلاغ کرد و امیدواریم تا پایان شهریورماه این بخش از بلوار جمهوری بهسازی شود.

انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcexe8z.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما