دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 27763
آیت‌الله نوری همدانی:

آثار و برکات ولایت فقیه زمینه‌ساز ایجاد بیداری اسلامی منطقه شده است

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله نوری همدانی گفت: امروز برکات و آثار ولایت فقیه در حال وقوع است که یکی از آن‌ها بیداری اسلامی و موج‌های ایجاد شده در دنیا علیه حکومت ظالم است.
آثار و برکات ولایت فقیه زمینه‌ساز ایجاد بیداری اسلامی منطقه شده است
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای کنگره بزرگداشت امام‌زاده جعفر (ع) پیشوای ورامین، با اشاره به حوادث و رخدادهایی که در تاریخ اسلام روی می‌دهد، اظهارداشت: همه حوادث و وقایعی که در طول تاریخ اسلام روی داده برای ما درس و پندهای مهمی است.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به شهادت امام حسن (ع) و وقایع آخر ماه صفر افزود: این واقعه‌های مهم دارای علل و عوامل مهمی است که باید آن را ریشه‌یابی کرد.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به رحلت پیامبر (ص) و حوادث پس از رحلت بیان کرد: پیامبر (ص) 23 سال رسالت خویش را بخوبی انجام داد اما در اواخر عمر بابرکت خویش نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را درباره حوادثی که پس از رحلت ایشان به‌وجود می‌آید، مطرح کردند.
 
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به واقعه کربلا و اهمیت آن عنوان کرد: جریان کربلا حادثه عظیم و بزرگی بود که درس‌ها و پیام‌های فراوانی داشت باید محتوای این واقعه عظیم و با اهمیت را برای مردم تبیین کنیم.
 
وی با تاکید بر شکل‌گیری واقعه ورامین تصریح کرد: سال 42 و قیام مردم ورامین علیه رژیم شاه از وقایع مهم انقلاب اسلامی بود که مردم در برابر حکومت ظالم شاه ایستادگی کردند.
 
آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) بر بحث ولایت فقیه و اهمیت آن تاکید داشتند و زمانی که در حوزه علمیه نجف بودند به تبیین و تحلیل این موضوع مهم پرداختند که تاکنون چنین بحثی در حوزه علمیه نجف سابقه نداشته است.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برکات وآثار مهم ولایت فقیه درمنطقه گفت: امروز برکات و آثار ولایت فقیه در حال وقوع است که یکی از آن‌ها بیداری اسلامی و موج‌های ایجاد شده در دنیا علیه حکومت ظالم است و سبب امیدواری مستضعفان جهان شده است.
 
وی با تاکید بر اهمیت فتنه 88 و ابعاد آن عنوان کرد: پس از فتنه 88 برای خود لازم دانستم که به صورت رودرو با مردم شهرستان‌های مختلف دیدار داشته باشم و ابعاد عظیم این فتنه را برای آن‌ها تبیین کنم.  به لطف خدا به 18 استان سفر کردم و با علما، دانشمندان، خانواده شهدای فتنه 88 و مردم دیدار داشتم.
 
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در برابر اقدامات دشمنان تصریح کرد:‌‌ همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید مردم جامعه را از اقدامات استکبار و دشمنان آگاه و هوشیار سازیم، جنگ نرم دشمن علیه کشور ما شدت گرفته است و باید با تلاش‌های خود نظام و انقلاب اسلامی را از این آفت‌ها حفظ کنیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcexf8w.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما