يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 34783
منبع : قم نگار
رئیس دانشکده هدی:

ثبت نام داوطلبان غیر ایرانی دانشکده هدی در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نگار: رئیس دانشکده هدی با اشاره به شرایط ثبت نام در آزمون دانشکده هدی گفت: ثبت نام از داوطلبان خواهر غیر ایرانی از ۲ آذر ماه آغاز شده و تا ۲۵ آذر ماه ۹۴ نیز ادامه دارد.
ثبت نام داوطلبان غیر ایرانی دانشکده هدی در قم آغاز شد
سید احمد فاضلی در گفت و گو با خبرنگار قم نگار، با اشاره به پذیرش دانشجو توسط دانشکده هدی اظهار داشت: دانشکده هدی که وابسته به جامعه الزهرا (س) است قرار است تا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۴-۹۵ از میان خواهران غیر ایرانی دانشجو بپذیرد.

رئیس دانشکده هدی با اشاره به شرایط ثبت نام در آزمون دانشکده هدی افزود: ثبت نام از داوطلبان خواهر غیر ایرانی از ۲ آذر ماه آغاز شده و تا ۲۵ آذر ماه ۹۴ نیز ادامه دارد.

فاضلی با اشاره به رشته‌های تحصیلی که در دانشکده هدی برای دانشجویان خواهر وجود دارد، بیان کرد: رشته‌های فلسفه و مبانی حقوقی اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی و علوم قرآن و حدیث رشته‌های مقطع کارشناسی است.

وی عنوان کرد: شیعه شناسی با گرایش کلام، فلسفه و کلام اسلامی و علوم قرآن و حدیث ازدیگر رشته‌های کارشناسی ارشد است که علاقه مندان خواهرغیر ایرانی می‌توانند در این رشته‌ها تحصیل کنند.

رئیس دانشکده هدی با اشاره به شرایط حضور دانشجویان غیر ایرانی برای تحصیل در دانشکده هدی گفت: داوطلبان غیر ایرانی بدون آزمون ورودی و تنها با مصاحبه علمی در دانشکده هدی پذیرش می‌شوند.

فاضلی اظهار داشت: خواهران غیر ایرانی علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده هدی می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جامعه الزهرا (س) hu.jz.ac.ir مراجعه کنند و کار ثبت نام را انجام دهند.

وی با اشاره به تحصیل طلاب غیر ایرانی در دانشکده هدی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۲ طلبه خواهر غیر ایرنی در دانشکده هدی وابسته به جامعه الزهرا (س) مشغول به تحصیل علوم دینی هستند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcexf8x.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما