جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 51513
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شوراي اسلامي شهر قم مطرح کرد

تلاش برای حل معضل پاركينگ در هسته مركزي شهر

قم نيوز : قم نیوز: عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: بيشترين معضل پاركينگ در هسته مركزي وجود دارد و اكنون جانمايي براي احداث پاركينگ در دستور كار است.
تلاش برای حل معضل پاركينگ در هسته مركزي شهر
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت‌طلب در قم، با بیان اینکه در زمینه زیرساخت‌های پارکینگ در شهر مشکلاتی وجود دارد اظهار کرد: از طرفی دیگر رفتارهای ترافیکی مناسب نیست و شهرداری وظیفه دارد در زمینه فرهنگ ترافیک فعالیت کند که کار مشکل و پیچیده‌ای محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه زیرساخت‌های ترافیکی به نظر می‌رسد اقدامات خوبی صورت می‌گیرد. در حوزه مسکونی در شهرها حذف پارکینگ وجود ندارد به طوری که اگر مالک در نقشه پارکینگ نداشته باشد نمی‌تواند واحد را احداث کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بیشترین معضل پارکینگ در هسته مرکزی وجود دارد گفت: جانمایی برای پارکینگ در دستور کار است به عنوان مثال پشت هتل استقلال زمینی وجود دارد که قرار است پارکینگ طبقاتی در آن بخش احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شهرداری در حوزه برخی از فضاهای بلااستفاده که بنا است معبر شود ورود پیدا کرده و آنها را به پارکینگ موقت تبدیل کرده است.

سعادت‌طلب ادامه داد: پروژه شهید کاظمی که در حال احداث است پارکینگ‌های زیادی دارد که بخشی از حذف پارکینگ‌های آن محدوده را جبران می‌کند.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های تجاری به سمتی رفتند که پارکینگ داشته باشند گفت: حتی اگر پارکینگ داشته باشند ولی کم باشد زمینی برای پارکینگ پیدا می‌کنند. به عنوان نمونه مشاهده شده که پارکینگ‌های موقت در کنار پروژه‌هایی مدیریت شده تا بتوانند مشکل مشتریان را برطرف کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: چندین هتل و مراکز تجاری مجبور شدند پارکینگ برای مراجعه‌کنندگان خود به طور موقت ایجاد کنند و این امر نشان می‌دهد اگر مرکز تجاری پارکینگ نداشته باشد با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcexn8n.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما