سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 31533
منبع : تهران نیوز
عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

تنها راه کشور برای برون رفت از مشکلات تکیه به اقتصاد مقاومتی است

قم نيوز : قم نیوز: جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: در جریان این توافق اولیه تا زمانیکه دغل بازی های آمریکا شروع بشود، باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم و یک فضای تنفسی را ایجاد بکنیم تا زیرساخت های اقتصادی را اصلاح کنیم.
تنها راه کشور برای برون رفت از مشکلات تکیه به اقتصاد مقاومتی است
به گزارش قم نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اگر تا حدودی تحریم ها ما را توانسته تحت فشار قرار دهد ناشی از مشکلات زیرساختی است، اظهار داشت: از آنجاییکه اقتصاد ما یک اقتصاد کاملا وابسته به نفت بوده و زمان کاهش وابستگی به نفت هم طولانی شده است، مقاوم سازی اقتصادی به دلیل نبود زیرساخت ها انجام شده، تحریم توانسته که موثر واقع شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر اقدامات زیربنایی و زیرساختی به موقع انجام میشد به میزان قابل توجهی از اثر تحریم ها کاسته می شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: اینکه تحریم ها توانست در بعضی از یخش ها تاثیرات خود را بر اقتصاد ما بگذارد، ناشی از این بود که زیرساخت لازم وجود نداشته است، و زیرساخت لازم این است که بتوانیم در مقابل شرایط سخت مقاومت کنیم.

جعفر زاده همچنین افزود: متاسفانه این اتفاق نیفتاد و ما در بعضی جاها دیدیم که تحریم ها اثر خودش را گذاشت.

وی در ادامه تصریح کرد: در جریان این توافق اولیه تا زمانیکه دغل بازی های آمریکا شروع بشود، باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم و یک فضای تنفسی را ایجاد بکنیم تا زیرساخت های اقتصادی را اصلاح کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه تنها راه کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه به اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: شک نکنید که تنها راه برون رفت از مشکلات رجوع به نسخه مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد است.

ایمن آبادی همچنین تاکید کرد: کار عجیب و غریبی هم نمی خواهیم انجام دهیم، کاری که دنیا در ۵۰ سال پیش، ۸۰ سال پیش انجام داد را می خواهیم انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با خیانت های رژیم پهلوی اقتصاد ما کاملا وابسته به نفت شد، و در دوران انقلاب نتوانستیم اقتصاد را از نفت بیرون بکشیم، و تا امروز این وابستگی که به نفت وجود دارد موجب مشکلات اقتصادی کشور شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcexn8x.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما