چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 49903
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

معرفی فینالیست‌های جام شهدای مدافع حرم قم

رقابت آقای گلی بین 13 فوتسالیست
قم نيوز : قم نيوز: مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم گفت: فینالیست‌های مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم قم امشب با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه پایانی مشخص خواهند شد.
معرفی فینالیست‌های جام شهدای مدافع حرم قم / رقابت آقای گلی بین 13 فوتسالیست
معرفی فینالیست‌های جام شهدای مدافع حرم قم / رقابت آقای گلی بین 13 فوتسالیست
به گزارش قم نيوز، رضا بمانی امروز، اظهار کرد: همان‌گونه که علاقمندان به فوتسال در جریان هستند امسال 20 تیم در بازی‌های جام رمضان فوتسال قم حضور داشتند و بازی‌ها را در دو مرحله به شکل گروهی و در قالب دیدارهای دوره‌ای برگزار کردیم.

وی ادامه داد: 20 تیم شرکت کننده در این بازی‌ها ابتدا در چهار گروه پنج تیمی با یکدیگر مسابقه دادند و از هر گروه دو تیم به مرحله دوم راه یافتند که در این مرحله هشت تیم در دو گروه چهار تیمی بازی‌ها را پیگیری کردند و از این مرحله نیز چهار تیم مجوز صعود به نیمه نهایی را به دست آوردند.

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم اضافه کرد: در واقع از جمع 20 تیم حاضر در بازی‌های این دوره، اکنون چهار تیم شهدای مدافع حرم، امیران اسپرت، مصالح ساختمانی آسیا و بازار بزرگ شمسه به نیمه نهایی رسیده‌اند و امشب برای کسب جواز صعود به فینال با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی با اشاره به برنامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم، ابراز کرد: امشب در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم و از ساعت 23 تیم‌های امیران اسپورت و مصالح ساختمانی آسیا نخستین بازی این مرحله را انجام می‌دهند و از ساعت 30 دقیقه بامداد تیم شهدای مدافع حرم با بازار بزرگ شمسه دیدار می‌کند.

بمانی با بیان اینکه رقابت‌های مرحله نیمه نهایی و همچنین بازی‌های مراحل رده‌بندی و فینال این دوره از مسابقات در دو زمان 20 دقیقه‌ای مفید برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین تمامی کارت‌های زرد بازیکنان در پایان مرحله گروهی دوم، برای مرحله نیمه‌نهایی پاک شده و محاسبه نمی‌گردد.

وی در ادامه به رقابت 13 بازیکن برای کسب عنوان آقای گلی این دوره از مسابقات جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم یادواره شهدای مدافع حرم اشاره و عنوان کرد: در جدول گلزنان مسابقات جام رمضان امسال تا پایان مرحله دوم روح‌الله ایثاری از تیم دل‌سوختگان اهل بیت با 9 گل در صدر قرار گرفته است.

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم افزود: سعید قلندری از تیم امیران اسپرت و حسین فتح‌زاده از تیم شهدای نیروگاه با هشت گل در رتبه دوم هستند، محمد رمضانی از تیم شهدای مدافع حرم با هفت گل، سینا صولتی از تیم سرای کلبه (الف) با 6 گل، محمد قدیمی از تیم شهدای مدافع حرم به همراه مسعود داودآبادی از تیم شهدای نیروگاه با پنج گل در رده‌های بعدی گلزنان جای دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexo8e.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما