سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 27943
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم:

جامعه باید نسبت به فتنه‌های جدید فتنه‌گران هوشیار باشد

قم نيوز : قم نیوز:مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم گفت: نکته قابل‌توجه برای برگزاری دهه بصیرت این است که باقی‌مانده‌های فتنه سال 88، از فتنه‌گری‌های خود دست بر نخواهد داشت و بنابر این باید همواره جامعه هوشیار باشد.
جامعه باید نسبت به فتنه‌های جدید فتنه‌گران هوشیار باشد
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام احمد احمدی امروز در گفت‌و گو با فارس در قم، با اشاره به آغاز دهه بصیرت ابراز کرد: این دهه به مناسبت حماسه‌هایی که مردم در 9 و 19 دی آفریدند از سال 1388 در تقویم ایران رقم خورد.
 
وی اضافه کرد: در فتنه سال 88 باید به عمق فتنه و فراگیری آن توجه داشته باشیم که به تعبیر برخی از بزرگان این فتنه یکی از گسترده‌ترین توطئه‌ها علیه دین مبین اسلام بوده است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم با بیان اینکه فتنه از 20 سال قبل برنامه‌ریزی شده بود تصریح کرد: با شرکت بیش از 40 میلیون نفر در انتخابات سال 88 اقتدار و آزادی بیان در ایران اسلامی برای همگان به اثبات رسید و دشمن به دنبال تخریب این اقتدار بوده است.
 
وی ادامه داد: در سال 88 برخی از عوامل داخلی دانسته و ندانسته در پازل دشمن حرکت کردند و خسارت‌های این فتنه از خسارت‌های دفاع مقدس بیشتر بوده است.
 
احمدی با اشاره به اینکه در فتنه 88 با جمهوریت نظام مخالفت شد، گفت: در این فتنه ایران اسلامی به تقلب متهم شد و ساز و کار انتخابات زیر سئوال رفت.
 
وی با تاکید بر اینکه با وقایع سال 88 دشمن تحریم‌های خود را تشدید کرد، افزود: بسیاری از توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی خنثی شد اما امروزه بسیاری از خسارت‌های باقی‌مانده و جبران‌ناپذیر خواهد بود.
 
احمدی با اشاره به خساراتی که سران فتنه به کشور وارد کردند، تصریح کرد: حکم مجازات این افراد باید با توجه به عدل و قوانین الهی تعیین شود.
 
وی یادآور شد: از صدر اسلام تاکنون فتنه‌های دشمن برای نابودی اسلام به خوبی مشهود بوده است و این توطئه‌ها در آینده نیز وجود خواهد داشت.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم با بیان اینکه در جنگ‌هایی که حضرت علی(ع) داشتند نیز دشمنان از فتنه‌های بسیاری استفاده کردند، عنوان کرد: نکته قابل توجه برای برگزاری دهه بصیرت این است که متاسفانه باقی‌مانده‌های فتنه سال 88، از فتنه‌گری‌های خود دست بر نخواهند داشت و ما همواره باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.
 
وی متذکر شد: به همین علت لازم است در این دهه که از 9 دی شروع می‌شود فعالیت‌های بسیاری در راستای تبیین اهداف فتنه‌گران برای مردم داشته باشیم.
 
احمدی 9 دی را تجلی نیروی مردمی و نشانه وفاداری مردم به انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: ابعاد مختلف فتنه باید برای نسل‌های امروزی روشن شود.
 
وی با اشاره به اینکه امروز افرادی به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند گفت: باید مواظب باشیم که با شبهه‌افکنی اذهان عمومی را مخدوش نکرده و گمراهان فتنه جدیدی را در پیش نگیرند.
 
احمدی از بسیجیان به عنوان سکان‌داران جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف یاد و اظهار کرد: بسیجیان با ترویج فرهنگ بسیجی که یکی از ویژگی‌های این فرهنگ بصیرت‌افزایی در جامعه اسلامی بوده است، به هدایت افراد گمراه اقدام می‌کنند.
 
وی ابراز کرد: اینکه دشمنان همیشه از بسیج و تفکر بسیجی هراسان بوده‌ به علت این است که به خوبی می‌دانند بسیجیان در سخت‌ترین شرایط نیز خوب را از بد تشخیص می‌دهند و برای مقابله با دشمن به پا می‌خیزند.
 
احمدی به گمراه‌شدن برخی از افراد بی‌بصیرت در فتنه 88 اشاره کرد و ادامه داد: بصیرت و بینایی مردم برای جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
 
وی تاکید کرد: اگر افراد از عنصر عقل و علم استفاده کنند به خوبی می‌توانند ترکیب‌هایی که دشمن با چهره حق و با باطن ناحق ارائه می‌دهد را تشخیص دهند و از تزریق این ترکیب به بدنه جامعه اسلامی جلوگیری کنند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم سران فتنه 88 را متجاوزان به قانون خواند و عنوان کرد: این افراد علاوه بر اینکه ضررهای بسیاری به خود رساندند، مشکلات زیادی را نیز برای جامعه اسلامی به وجود آوردند که نمی‌شود از این اقدامات به راحتی گذر کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcexo8w.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما