چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 52693
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم خبر داد؛

سید مهدی صادقی: حل معضل فرودگاه قم با وحدت مسئولان

ایجاد ۲۸ هزار شغل در استان
قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از حل معضل فرودگاه قم با تکیه بر وحدت میان مسئولان خبر داد.
حل معضل فرودگاه قم با وحدت مسئولان/ ایجاد ۲۸ هزار شغل در استان
حل معضل فرودگاه قم با وحدت مسئولان/ ایجاد ۲۸ هزار شغل در استان
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در آخرین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قم که شامگاه سه‌شنبه در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به وجود روحیه همکاری و تعامل در استان قم، اظهار داشت: با وجود اختلاف سلیقه و سختی‌های کار با همدلی و همفکری کار را پیش برده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری بهترین انتخابات در استان قم در اردیبهشت امسال افزود: مسئولان بالادستی این شهادت را دادند که استان قم بهترین انتخابات را برگزار کرد.

استاندار قم به عملکرد استان در حوزه عمرانی اشاره کرد و گفت: در مدت چهار سال هزار و ۱۲۶ پروژه با اعتبار هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار در استان قم اجرا و ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش خصوصی پرداخت شد.

وی افزود: در این مدت با وجود مشکلاتی که وجود داشت توانستیم ۲۸ هزار شغل در استان قم ایجاد کنیم و ۲۸ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کنیم.

صادقی اظهار کرد: تهاتر بدهکاری‌های دستگاه‌های دولتی به شهرداری قم هم نتیجه همدلی و همکاری بود که همه مدیران استان را درگیر کرد.

حضور دستگاه قضایی برای حل معضل فرودگاه

وی با بیان اینکه فرودگاه قم برای ما به یک مشکل تبدیل شده بود که شبیه به یک گره کور شده بود، گفت: با حضور و ظهور دستگاه قضایی موانع بزرگ در مسیر ادامه کار فرودگاه قم برداشته شد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروهی در استان به دنبال ادامه روند احیای این پروژه هستیم که حتماً حمایت خواهیم کرد. شهرداری قم و منطقه اقتصادی سفلچگان هم قرار است در این مسیر به کمک ما بیایند.

تکمیل پروژه آب استان، تغییر الگوی کشت و آبیاری مکانیزه، بیابان‌زدایی، تقویت زیرساخت‌های گردشگری، گسترش بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی خرد و کوچک، توسعه مترو و ... از جمله پروژه‌های اولویت‌دار استان برای چهار سال آینده بود که صادقی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexp8n.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما