جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 26683

ایثار قم با کسب ۳ پیروزی صدرنشین شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در پایان دور نخست سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با کسب ۳ پیروزی پیاپی صدرنشین شد.
ایثار قم با کسب ۳ پیروزی صدرنشین شد
به گزارش قم نیوز، هفته نخست از فصل جدید رقابت‌های بسکتبال با ویلچر سوپرلیگ کشور در شیراز به پایان رسید و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با پیروزی برابر میزبان مسابقات به کار خود در مرحله نخست خاتمه داد.

تیم بسکتبال ایثار قم در سومین مسابقه خود به مصاف پگاه فارس رفتند و موفق شدند این تیم را با اختلافی قابل توجه و با حساب ۸۲ بر ۶۷ شکست دهد و با اقتدار صدرنشین هفته نخست شود.

بسکتبالیست‌های تیم ایثار قم پس از پیروزی روز نخست برابر هیئت جانبازان و معلولان زنجان، در دومین مسابقه موفق شدند در مسابقه‌ای حساس با نتیجه ۵۸ بر ۵۵ برابر تیم شهرداری آمل پیروز شوند و در ‌‌نهایت با پیروزی بر نماینده شیراز، به عنوان تیم صدرنشین شیراز را ترک کردند.

هفته دوم مسابقات سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر کشور به میزبانی آمل برگزار می‌شود و پس از برگزاری مسابقات هفته دوم، چهار تیم حاضر در گردونه نخست به قم می‌آیند تا پیکارهای هفته دوم را در قم برگزار کنند.

لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر کشور سال گذشته با حضور ۷ تیم برگزار شد اما امسال این مسابقات با افزایش تعداد تیم‌ها با حضور ۸ تیم در قالب ۲ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه، طی ۴ مرحله به میزبانی هر یک از تیم‌ها با هم مسابقه می‌دهند و در ‌‌‌نهایت پس از مشخص شدن تیم‌های اول تا چهارم هر گروه، تیم‌ها به صورت ضربدری با هم روبرو می‌شوند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تاکنون سه بار در مسابقات لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شرکت کرده و دو عنوان نایب‌قهرمانی و یک مقام پنجمی در کارنامه دارد درحالی‌که دو نایب‌قهرمانی ایثار قم در سال‌های ۹۱ و ۹۲ رقم خورده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexp8w.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما