دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب : 35223
خط دفاعی صبا منسجم است اما می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم

دایی: صبا برای بازی با استقلال آماده می‌شود

قم نيوز : قم نگار: سر مربی تیم صبای قم با پذیرش مسئولیت بازی بد نیمه نخست این تیم در مقابل ملوان گفت: دلایل زیادی روی بازی بد نیمه اول ما تأثیرگذاشت اما امیدواریم این بازی فراموش شود و برای بازی بزرگ روز پنج شنبه با استقلال آماده می‌شویم.
دایی: صبا برای بازی با استقلال آماده می‌شود
به گزارش قم نگار، علی دایی که در نشست خبری بعد از بازی با ملوان سخن می‌گفت، با سخت خواندن این بازی، اظهار داشت: من فکر می‌کنم بازی سختی بود و در نیمه اول خوب بازی نکردیم و حتی می‌توان گفت خوش شانس بودیم که توپی وارد دروازه صبا نشد.

سر مربی تیم صبای قم افزود: در نیمه دوم، ورق برگشت و به تیم برتر میدان تبدیل شدیم. البته ملوان یک موقعیت در تایم دوم داشت که لک آن را گرفت. ما هم چهار یا پنج فرصت داشتیم و بازیکنان خودشان را پیدا کردند و این پیروزی حاصل شد و امیدوارم این بازی فراموش شود تا برای بازی بزرگ روز پنج‌شنبه با استقلال آماده شویم.

دایی امکان به ثمر رساندن گلهای بیشتر در این بازی را رد نکرد و گفت: هاشم بیک‌زاده بعد از مدتها از ابتدا وارد زمین شد و باید بیشتر به او میدان بدهیم.

وی افزود: کدام بازی ملوان از تمام این ۶ بازیکن استفاده کرده است. ملوان صاحب ۲۵ یا ۲۶ بازیکن است که از تمام آنها می‌تواند استفاده کند و آنها نیمه اول می‌توانستند گل بزنند اما نیمه دوم ما به غیر از چهار یا پنج فرصت جدی می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم.

سر مربی صبای قم با تقدیر از زحمات بازیکنان صبا خاطرنشان کرد: این بازیکنان شایسته تشکر هستند و در این مدت خیلی خوب کار کردند، خط دفاعی ما خیلی منسجم کار می‌کند و دروازه بان ما عالی است. از سوی دیگر بازیکنان از قاضی تا دروازه بان همه خوب کار می‌کنند و رفاقت زیادی در تیم صبا وجود دارد و به لطف خدا این روند را ادامه می‌دهیم.

دایی مسئولیت بازی بد نیمه اول را نیز پذیرفت و تصریح کرد: دلایل زیادی روی بازی نیمه اول صبا تاثیر گذاشت. البته همه بازیکنان عالی کار کردند، ولی خیلی مسائل سبب نتیجه نیمه اول ما شد که من مسئول این مسائل هستم و باید دقت کرد.

وی بار دیگر از محرومیت کریمی انتقاد کرد و گفت: برای مسئله فرید کریمی دلایل غیر فوتبالی نداریم که ارائه کنیم. فوتبال قواعدی دارد و هر اتفاقی بیرون از این قواعد باشد و بازیکنی بی‌دلیل محروم شود، غیر فوتبالی است. باید دید این جریان را چه کسانی راه انداختند.

سر مربی صبای قم افزود: کسی در فدراسیون به نحوی این مسئله را راه انداخته و در برنامه نود هم ماهیت وی مشخص شد که صلاحیت چنین اظهار نظرهایی ندارد. آقایی در فدراسیون پست دارد و به چند باشگاه مشاوره می دهد و همه این مسائل هم رخ می‌دهد البته ما دلایل و مدارک کاملی داریم که در جلسه فردا آن را ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcexw8x.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما