يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 31263
با ساخت یک بازی موبایلی،

ایران حمله موشکی به اسرائیل را شبیه سازی کرد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین بازی موشکی موبایلی حمله به اسرائیل از سوی یک شرکت ایرانی رونمایی شد.
ایران حمله موشکی به اسرائیل را شبیه سازی کرد
به گزارش قم نیوز، رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال قبل در پاسخ به تهدیدات نظامی تکرار شونده اسرائیل، به این رژیم هشدار داد که در صورت هر گونه ماجراجویی، ایران شهرهای تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند. این گفته رهبر انقلاب براساس توان موشکی ایران بود و اکنون بازی سازان جوان ایرانی، بازی حمله به حیفا را ساخته اند.

در این بازی که Missile Strike: Removing A Point نام دارد و مرحله نخست آن برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و برای سیستم های دیگر نیز عرضه می شود، بازیکن با موشک‌های ذوالفقار و سجیل در ۷ مرحله به حیفا حمله می کند.

از نکات مهم این بازی، شبیه سازی گنبد آهنین اسرائیل و نشان دادن مقاومت شدید اسرائیل در مقابل حمله موشکی ایران است. امکان خرید امتیاز برای استفاده از قابلیت های ویژه از دیگر مشخصات این بازی است.

Missile Strike: Removing A Point توسط شرکت اصحاب رسانه پویا، یک شرکت بازی ساز جوان ایران تولید شده است و از حمایت سازمان فضای مجازی سراج نیز برای تولید برخوردار بوده است.

این نخستین بازی‌ای است که در آن حمله موشکی ایران به اسرائیل شبیه سازی شده است و از موشک‌هایی مشابه با موشک‌های واقعی ایران مانند سجیل استفاده شده است.

برای دانلود نسخه نخست این بازی از اینجا اقدام کنید.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcexw8x.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما