جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 49363
منبع : خبرگزاری فارس
با زير عنوان شرح دعاي وداع ماه رمضان از صحيفه سجاديه

كتاب «بدرود بهار» منتشر مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير تدوين و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني از چاپ كتاب «بدرود بهار» با زير عنوان شرح دعاي وداع ماه رمضان از صحيفه سجاديه در آينده‌اي نزديك خبر داد.
كتاب «بدرود بهار» منتشر مي‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد روحانی، با اشاره به کتاب بدرود بهار با زیر عنوان شرح دعای وداع ماه رمضان از صحیفه سجادیه اظهار کرد: این کتاب اثر آیت‌الله مصباح یزدی در زمینه شرح دعای وداع ماه رمضان است.

وی خاطرنشان کرد: در این اثر ابتدا چشم‌اندازی به دعای وداع ذکر شده و بخش اول کتاب مدح و ثنای خداوند متعال است که اکثر آن رازگویی با بی‌نیاز مهربان را دربرمی‌گیرد.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به دیگر فصول این کتاب گفت: قضا و قدر و نظام احسن  از دیگر مباحث این کتاب است که در این بخش توحید میان قضا و قدر و شکل‌گیری نظام احسن مدنظر مؤلف است.

وی شکر بنده، رنج‌های ظاهری، بارگاه رحمت، مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم، بالاترین لذت عشق در دعا، نعمت‌های معنوی، جایگاه و چرایی وداع با ماه رمضان، نقش عواطف و رفتارهای فردی و اجتماعی، علم امام معصوم و تمناهای امام زین العابدین(ع) را از دیگر فصول این کتاب ذکر کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: ولایت خدا در اهل ماه رمضان، بلندپروازی حکیمانه در مقام دعا و فلسفه ذکر شریف صلوات از مباحث دیگر مطرح شده در این کتاب است.

کتاب بدرود بهار با زیر عنوان شرح دعای وداع ماه رمضان از صحیفه سجادیه ر 474 صفحه و قیمت 28 هزار تومان به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcexx8e.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما