يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 46393
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

قم در چاپ کتب دینی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است / حضور 285 ناشر در نمایشگاه کتاب

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این استان در حوزه چاپ کتب دینی رتبه نخست کشور و در حوزه صدور مجوز نشر نیز دومین جایگاه کشور را به خود اختصاص داده است.
قم در چاپ کتب دینی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است / حضور 285 ناشر در نمایشگاه کتاب
به گزارش قم نیوز،‌ سید موسی حسینی کاشانی امشب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان قم که در مجتمع ناشران برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از مهم‌ترین اقدامات اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان است، اظهار کرد: از ظرفیت‌های مختلف برای برگزاری مطلوب این نمایشگاه استفاده شده است.

وی نمایشگاه کتاب را فرصتی برای ارائه محصولات ناشران خواند و اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه سبب می‌شود تا مخاطبان کتاب و کتابخوانی در مدت زمان کوتاهی بتوانند برای خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ارائه کتب با ۳۰ تخفیف را از ویژگی‌های دوازدهمین نمایشگاه کتاب این استان برشمرد و گفت: این تخفیف می‌تواند انگیزه مناسبی برای حضور مردم در این نمایشگاه باشد.

وی از حضور ۲۸۵ ناشر در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم یاد کرد و ادامه داد: نزدیک به هزار و ۲۰۰ ناشر در استان فعالیت دارند اما با توجه به برخی محدودیت‌ها نتوانستیم در این نمایشگاه پذیرای این جمعیت باشیم.

حسینی کاشانی با بیان اینکه آمار بالای یارانه‌های مصرفی در نمایشگاه کتاب استان قم نشان از موفقیت این نمایشگاه خواهد بود، عنوان کرد: استقبال ناشران برای برگزاری این نمایشگاه بسیار مطلوب بوده است.

وی یادآور شد: استان قم در حوزه چاپ کتب دینی رتبه نخست کشور و در حوزه صدور مجوز نشر نیز دومین جایگاه کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcexx8e.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما