يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 29383
گزارش قم نیوز از حواشی استعفای شهردار

از اشک دلبری تا طلب حلالیت عابدینی پور

قم نيوز : قم نیوز: یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم امروز با در دستور کار قرار داشتن استعفای شهردار قم برگزار شد که قم نیوز گزارشی از حواشی این جلسه را منتشر می‌کند.
از اشک دلبری تا طلب حلالیت عابدینی پور
به گزارش قم نیوز، یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز صبح در حالی آغاز شد که اعضا شورا شهر به خوبی می دانستند قرار است تصمیم مهمی را در باب مدیریت شهری قم اتخاذ کنند.

استعفای از پیش تصویب شده دلبری در شورای شهر علنی شد

ابتدای جلسه خبر استعفای شهردار توسط رئیس شورای شهر مطرح شد و حضور پررنگ مدیران شهرداری و بیان قاطع بیاتی در اعلام استعفا حکایت از اتفاقی داشت که گویا تصمیمات اصلی آن در جلساتی خصوصی گرفته شده بود و امروز تنها به نیت علنی شدن این استعفا در جلسه مزرح شد.

موید این ادعا هم این است که پس از اعلام رسمی استعفا توسط دلبری هیچ بحث و گفتگویی در این مورد در جلسه صورت نگرفت و اعضای شورا زودتر از هر مصوبه ی دیگری با این استعفا موافقت کردند.

تنها مسئله ای که امروز در رابطه با استعفای شهردار زمان زیادی را به خود اختصاص داد شاید زمانی بود که شهردار قم پای میز همه اعضا و حتی خبرنگاران حاضر شد و از تک تک آنها حلالیت طلبید.

اشک دلبری و سلب افتخار خدمت به زائران کریمه اهل بیت (س)

شهردار قم امروز در حالی استعفای خود را اعلام کرد که لحظاتی از شدت ناراحتی خود نمی توانست به درستی سخن بگوید و این حال دگرگون خود را ناشی از سلب افتخار خدمت خود به حریم کریمه اهل بیت (ع) و خدمت رسانی به مردم و زائران کریمه اهل بیت (ع) می‌دانست.

امروز اعضای شورای شهر قم با استعفای شهردار موافقت کردند و شاهد آن ۱۳ رای موافقی است که به این استعفا داده شد و در نهایت دلبری اینگونه بابت این تصمیم گیری تشکر کرد که حتما به دلیل نگرانی به خاطر بیماری من این رای داده شده است.

اعضای شورای شهر پس از تصویب استعفای دلبری از او و اقداماتش تقدیر کردند و از پیشرفت بخش فرهنگی در استان قم اظهار خوشنودی کردند.

از جمله کسانی که از اقدامات شهردار تقدیر کردند محمود مسگری، حجت الاسلام آتش زر و مهدی مقیمی بودند.

شهردار قم از همه اعضای شورای شهر دلبری کرده بود!

نعمت الله عواطف رستمی عضو شورا هم تقدیر خود را در نوع خاص خودش عنوان کرد و گفت: آقای دلبری همان طور که از اسمشان برمی آید در دل اعضا شورا دلبری کردند و همه ما ایشان را دوست داشتیم!

تقدیر محسن عابدینی پور از شهردار قم هم در نوع خود جالب بود. عابدینی پور که خودش هم سابقه ریاست بر کرسی شهرداری قم را داشته و گاها برخوردهایی لفظی و تند هم با دلبری داشت امروز از شهردار قم و یا بهتر است بگویم شهردار سابق قم طلب حلالیت کرد و گفت: من هم در سمت شهرداری قم حضور داشته ام و اگر گاهی برخوردی با شما انجام داده ام حلالیت می طلبم.

تکلیف سرپرستی شهرداری قم در جلسه غیر علنی مشخص شد

جلسه امروز شورای شهر قم بعد از تصویب استعفای شهردار غیر علنی شد و همه مدیران شهرداری و خبرنگاران و حتی دلبری از جلسه خارج شدند و فرصت مناسبی برای گپ و گفت های مدیر سابق شهرداری و کارمندان او و همچنین خبرنگاران ایجاد شد تا آخرین مصاحبه خبری خود با شهردار سابق قم صورت گیرد.

دلبری امروز حتی خدمه شورای اسلامی شهر قم را هم فراموش نکرد و از آن‌ها هم حلالیت طلبید و آخرین عکس یادگاری اش در سمت شهردای قم را با جمعی از مدیران شهرداری پیش از سوار شدن بر اتوموبیل خود انداخت و ساختمان شورای شهر را ترک کرد تا حداقل برای مدتی به قول خودش به تجویز پزشکش عمل کند و از استرس دور باشد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcexx8w.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

وحید
متین فر سرپرست شهرداری قم شد