يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 21363
عضو مجلس خبرگان رهبری:

قطعنامه اتحادیه اروپا دخالت آشکار در امور داخلی ایران است

قم نيوز : قم نیوز: عضو خبرگان رهبری گفت:قطعنامه اتحادیه اروپا دخالت آشکار در امور داخلی ایران است و مسئولان جمهوری اسلامی باید مواضعی قاطع را در مقابل گستاخی بی شرمانه اتحادیه اروپا اتخاذ کنند.
قطعنامه اتحادیه اروپا دخالت آشکار در امور داخلی ایران است
به گزارش قم نیوز و به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسلامی با اشاره به اینکه قطعنامه اتحادیه اروپا دخالت آشکار در امور داخلی ایران است اظهار کرد: باید ریشه یابی کنیم که چه چیزی باعث گستاخی غربی‌ها تا این حد شده است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: غربی‌ها با بی شرمی و پررویی ما را متهم به نقض حقوق بشر می کنند، حال آن که خود آنان بزرگترین ناقضان حقوق بشر بوده و هستند.

این استاد حوزه تصریح کرد: آن ها توقع دارند کثیف ترین آلودگی ها و بی شرمی‌ها در ایران آزاد باشد و دولت اسلامی هم حامی همجنس بازها باشد، واقعاً این خواسته ها شرم آور، تأسف بار است.

وی با تاکید بر این که قرآن کریم و آموزه های اسلام، راه سلطه کفار بر مسلمین را بسته است، خاطرنشان کرد: امام (ره) به ما آموخت که دشمنان از اسلام ناب سیلی خورده اند و مشکل اصلی آنان با قرآن و اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی با بیان این که اسلام کامل ترین نگاه را به مسئله حقوق بشر دارد، خاطر نشان کرد: در فقه اسلامی حتی به حقوق حیوانات اشاره و تاکید شده است، اما با وجود این غربی هایی که با به راه انداختن دو جنگ جهانی بیش از ۹۰ میلیون نفر را به کشتن دادند، می خواهند حقوق بشر را برای ما تعریف کرده و نسخه بپیچند!

عضو خبرگان رهبری خواستار اتخاذ مواضع قاطع از سوی مسئولان نظام در مقابل گستاخی بی‌شرمانه اتحادیه اروپا شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexx8w.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما