جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 30363
معاون وزیر ورزش و جوانان:

ورزش، موثر‌ترین ابزار مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است

قم نيوز : قم نیوز: معاون ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش موثر‌ترین ابزار مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است گفت: طلاب توصیه به ورزش را در برنامه‌های تبلیغی خود بگنجانند.
ورزش، موثر‌ترین ابزار مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است
به گزارش قم نیوز، غلامرضا شعبانی بهار در مراسم پایانی همایش پیاده روی طلاب و روحانیون قم اظهار داشت: ورزش باید به عنوان یک عنصر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با کارکردهای پزشکی مورد توجه قرار گیرد و وزارت ورزش و جوانان معتقد است ورزش به تنهایی می‌تواند در ابعاد مختلف اجتماعی آثار مثبتی داشته باشد.

وی افزود: امروز از ورزش به عنوان عاملی برای پیشگیری و درمان بیمارهای جسمی و روانی و مبارزه با ناهنجاری‌های اخلاقی و مواد مخدر استفاده می‌شود و به عنوان موثر‌ترین ابزار مقابله با این ناهنجاری‌ها توجه متخصصان را به خود جلب کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه ورزش همگانی و گسترش آن در میان آحاد جامعه، ورزش همگانی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

شعبانی‌بهار بیان کرد: طلاب و روحانیون به عنوان سفیران تبلیغی جامعه می‌توانند نقش مهمی در آگاه سازی مردم نقاط مختلف کشور نسبت به مزایای ورزش ایفا کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و سفر مبلغان مذهبی به مناطق دور دست از طلاب درخواست می‌کنم که توصیه به ورزش را در برنامه‌های تبلیغی خود بگنجانند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امیدوارم با امضای تفاهم نامه شمترک بین وزارت ورزش و جوانان و حوزه علمیه، ورزش همگانی در حوزه رشد چشمگیری پیدا کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcexx8x.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما