يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 14343
دبیر هیئت بوکس استان قم:

بوکسور قمی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بوکس استان قم از شانس بالای احسان خدایاری، مشتزن قمی برای همراهی تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی خبر داد.
بوکسور قمی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌شود
به گزارش قم نیوز، رضا کاظم ‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بعد از افتخارآفرینی های سیدعلی اکبر حسینی فرد در مسابقات بین المللی و آسیایی دهه 1380 و همچنین درخشش بوکسورهایی همانند محمد مردی و فروتن گل آرا، اکنون یکی از نوجوانان شایسته بوکس قم در آستانه اعزام به رقابت های آسیایی و جهانی قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: حقیقت این است که در هیئت بوکس استان قم در سال های اخیر بر روی تعدادی از چهره‌های جوان و آینده‌دار بوکس استان سرمایه‌گذاری خوبی انجام پذیرفته است‌ تا بتوانیم با حمایت و توجه بیشتر به آنان زمینه موفقیت بوکس قم در مسابقات مختلف را به وجود بیاوریم.
 
کاظم پور بیان داشت: در آخرین اعزامی که به پیکارهای بوکس قهرمانی کشور و انتخابی داشتیم، بوکسورهای شایسته قمی در جدال با برترین‌های کشور در پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان مقابل حریفان خود به روی رینگ رفتند که اکنون یکی از آنها نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کرده و عضو تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا شده است.
 
دبیر هیئت بوکس استان قم یاد آور شد: در حال حاضر نیز یکی از مشتزن های ارزشمند و نوجوان خوش آتیه بوکس استان قم احسان خدایاری است که در تیم ملی مشتزنی رده سنی نوجوانان کشورمان حضور دارد و در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی با رقبای خود مبارزه خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از استعدادهای بوکس قم در مناطق محروم شهر قم فعالیت می‌کنند و نیاز به توجه بیشتر دارند، تاکید کرد: هدف مجموعه هیئت بوکس این است که در سال‌های آینده چند بوکسور در تیم‌های ملی رده‌های مختلف داشته باشیم زیرا از نظر نیروی انسانی در قم هیچ کاستی نداریم، اما فقط با کمبود امکانات دست و پنجه نرم می کنیم.
 
کاظم پور ابراز داشت: این موضوع سبب افتخار ورزش قم و به خصوص رشته بوکس استان است که در حال حاضر یک بوکسور قمی در تیم ملی نوجوانان، یک بوکسور قمی در تیم ملی جوانان و یک بوکسور دیگر در تیم ملی بزرگسالان کشورمان عضو هستند.
 
وی عنوان کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان، 18 بوکسور مورد نظر این مربیان به اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان دعوت شدند که در بین آنها احسان خدایاری بوکسور سبک وزن و خوش آتیه بوکس قم بعد از درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور، بار دیگر توانایی خود را ارائه خواهد کرد.
 
دبیر هیئت بوکس استان قم در پایان تصریح کرد: بوکسورهای آینده دار دعوت شده به تیم‌ ملی بوکس رده سنی نوجوانان کشورمان از روز بیست و پنجم خرداد ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به جدیترین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی می‌روند.
 
نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور:
تهران و توابع: میلاد روشن زاده، سالار مومیوند و سیامک یقینی
مازندران: سالار طهماسبی و ایمان رمضان پور
خوزستان: سیاوش امیدی
گیلان: امیرحسین محمدی
سیستان و بلوچستان: پرویز کرم زهی
قم: احسان خدایاری
کهکیلویه و بویر احمد: راغب آل بوشوکه
آذربایجان غربی: هادی ماکویی
فارس: سجاد قائدی
کرمان: یزدان احمدی
کرمانشاه: سجاد نجفی و کامیاب مرادی
زنجان: میثم رضائیان
چهار محال و بختیاری: داود خدری
لرستان: ساسان زیبرم

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcexx8z.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما