شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 13353
شهردار قم:

توافقات برد برد میان تجار ایرانی و سنگاپوری

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با تاکید بر توافقات برد برد میان تجار ایرانی و سنگاپوری عنوان داشت: این امر موجب تعاملات بیشتر میان دو کشور و گسترش روابط این کشور با قم خواهد شد.
توافقات برد برد میان تجار ایرانی و سنگاپوری
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار با سفیر سنگاپور با بیان اینکه ایران کشوری چهار فصل بوده و گستردگی فراوانی دارد اظهار کرد: این ظرفیت‌ها موجب می‌شوند زمینه‌های سرمایه گذاری‌های گسترده در استان‌های مختلف از جمله قم وجود داشته باشد.

وی افزود: جمعیت استان قم به خصوص نسل جوان و نخبگان جامعه دارای توانمندی‌های اجرایی خوبی هستند اما به دلیل گستردگی کشور و حجم عظیم کارها می‌توان از ظرفیت کشورهای دوست و علاقمند استفاده کرد.

شهردار قم با بیان اینکه تحریم‌های بین المللی بیشتر جنبه نمادین دارند گفت: آمریکا این تحریم‌ها را علم کرده در حالیکه پیشرفت زیادی در جمهوری اسلامی دیده می‌شود و امور طبق روال سابق ادامه دارند.

وی ادامه داد: چنانچه مسئولان دو کشور بر این عقیده باشند که تعاملات دو جانبه را گسترش دهند تحریم‌های بین المللی تاثیری نخواهند داشت.

دلبری با بیان اینکه برای معرفی صحیح قم و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در این شهر به سایر کشورها از جمله تجار سنگاپوری آمادگی کاملی وجود دارد عنوان داشت: بازرگانان و سرمایه گذاران این کشور می‌توانند سفری به قم داشته باشند و طی بازدیدهای مختلفی وضعیت سرمایه گذاری را ارزیابی کنند.

شهردار قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم آماده پذیرایی از گروه تجاری و اقتصادی سنگاپور در هر زمانی است و ظرفیت‌های سرمایه گذاری را به آنها معرفی خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر برخی شرکت‌های آمریکایی با وجود تحریم‌های دولت این کشور علیه ایران، از روش‌های ویژه‌ای استفاده می کنند تا بتوانند با مراکز ایرانی تجارت کنند.

دلبری با تاکید بر توافقات برد برد میان تجار ایرانی و سنگاپوری عنوان داشت: این امر موجب تعاملات بیشتر میان دو کشور و گسترش روابط این کشور با قم خواهد شد.

شهردار قم ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که یک نمایشگاه فرهنگی و هفته قم شناسی را در سنگاپور برپا کند تا زمینه تعاملات بیشتر میان سنگاپور و استان قم به وجود بیاید.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcexx8z.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما