سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : 31173
مدیرکل صدا و سیما استان قم:

سخنرانان روز قدس اقدامات داعش را برای مردم تبیین کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل صدا و سیمای قم گفت: سخنرانان روز قدس اقدامات داعش و رژیم صهیونیستی را برای مردم تبیین کنند.
سخنرانان روز قدس اقدامات داعش را برای مردم تبیین کنند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر در ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که ‌در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد اظهار داشت: امروز گروه‌های تروریستی در منطقه دست به اقدامات فجیعی زدند و داعش و دولت آل سعود همانند رژیم صهیونیستی دست به کشتار ملت‌های بی‌گناه می‌زنند.

مدیر‌کل صدا و سیمای قم با اشاره به اقدامات گروه‌های تکفیری در منطقه افزود: یکی از اهداف ما در صداو سیما این است که جنایت‌های گروه‌های تکفیری و داعش و دولت آل‌سعود را با جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان دهیم و پیوند و ارتباط میان آن را نشان دهیم.

وی عنوان کرد: افرادی که شعارهای روز قدس را هماهنگ می‌کنند تلاش کنند تا در روز قدس امسال شعارهایی با محتوا و ویژه داشته باشند و از شعارهایی که دارای پیام است استفاده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای قم تصریح کرد: مسیر راهپیمایی باید به گونه‌ای باشد که عظمت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داده شود و امسال راهپیمایی باشکوهی در سطح شهر داشته باشیم.

لطفی‌نیاسر با اشاره به اهمیت نقش سخنرانی روحانیون در جامعه اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی باید در ماه رمضان نسبت به اندیشه‌های امام خمینی (ره) و راهپیمایی روز قدس اهتمام داشته باشند و سخنرانان و مداحان در شب‌های قدر اقدامات گروه‌های تکفیری و داعش و رژیم صهیونیستی را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcexz8x.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما