يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 43071
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور؛

تیم بیس بال قم با ۳ پیروزی متوالی راهی مرحله نهایی شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از صعود تیم بیس بال آرتان قم به مرحله نهایی لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور خبر داد.
تیم بیس بال قم با ۳ پیروزی متوالی راهی مرحله نهایی شد
به گزارش قم نیوز، سعید توکلی اظهار داشت: تیم بیس بال آرتان رگال قم که به نمایندگی از استان قم در لیگ بیس بال مردان باشگاه‌های کشور شرکت کرده است موفق شد جواز صعود به مرحله نهایی را به دست بیاورد.

وی افزود: تیم آرتان رگال قم ظهر جمعه در آخرین دیدار خود در دور برگشت لیگ بیس بال مردان کشور در تهران موفق شد تیم طیف تهران را با نتیجه یک طرفه ۱۱ بر یک شکست دهد و با این نتیجه با ۳ پیروزی ارزشمند در دور برگشت، صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: آرتان رگال در دور برگشت لیگ شمال ابتدا در تهران به دیدار تیم هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی رفت و این تیم را با نتیجه جالب توجه ۱۴ بر ۴ شکست داد و بدین ترتیب در یک قدمی صعود قرار گرفت.

توکلی بیان داشت: دومین بازی تیم آرتان رگال قم برابر تیم گیلان برگزار شد که شاگردان فرید فرهادی در این بازی نیز همانند دور رفت با اقتدار عمل کردند و این تیم را ۱۲ بر ۲ شکست دادند و به لطف پیروزی روز پایانی برای حریف تهرانی، عملکرد فوق العاده‌ای در دور برگشت داشتند.

وی عنوان کرد: مرحله نهایی لیگ بیس بال مردان کشور در بوشهر برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر لیگ شمال به همراه ۲ تیم برتر لیگ جنوب در آذر ماه مسابقات خود را به صورت دوره‌ای و تک بازی و متمرکز برگزار می‌کنند تا تکلیف قهرمان این فصل مشخص شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: مصطفی شاکر، ابوالفضل امجد، محمد صفدری، محمد جندقی، محمدحسین صبایی، فخرالدین حسین‌زاده، مجید محمدی، مجید پاشوی، علیرضا صبایی، وحید زارعی و عزیز نجفی بازیکنان تیم به یس بال قم را تشکیل می‌دهند و مربی این تیم فرید فرهادی است.

توکلی بیان داشت: وحید باطنی، سعید باطنی، جلیل چنگیزی، جلال چنگیزی و حسین رحیم آبادی سایر بازیکنان تیم بیس بال قم را تشکیل می‌دهند و نماینده قم با تیمی کاملا بومی در این مسابقات شرکت کرده است و هدف کسب نخستین قهرمانی خود در تاریخ این مسابقات را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcez78e.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما