پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 22001

پرونده نقل و انتقالات تیم جوانان اتحاد قم بسته شد

قم نيوز : قم نیوز: پرونده نقل و انتقالات تیم جوانان اتحاد قم با جذب یک بازیکن در پست مهاجم بسته شد تا این تیم با تمام قوا به دیدار حریفان خود در لیگ جوانان کشور برود.
پرونده نقل و انتقالات تیم جوانان اتحاد قم بسته شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال اتحاد قم که خود را برای حضور در مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور آماده می‌کند یک مهاجم جدید به خدمت گرفت.

محمد وصالی جدید‌ترین بازیکن اضافه شده به اردوی تیم فوتبال اتحاد است که این تیم را در مرحله دوم مسابقات رده سنی جوانان به میزبانی قم همراهی می‌کند.

محمد وصالی از بازیکنان تیم فوتبال همای قم است که پیش از این در مسابقات رده سنی نوجوانان کشور نیز شرکت کرده است و توانایی بازی در پست مهاجم مرکزی و هافبک تهاجمی را داراست.

وصالی در حالی پیراهن اتحاد را در مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان کشور بر تن می‌کند که سومین بازیکن جدید اتحاد پس از سید حسن موسوی در پست دروازه‌بان و امیرحسین زارعی در پست مدافع میانی است.

نماینده قم که اسفند ماه سال گذشته در دور نخست توانست از گروه خود به مرحله بعد صعود کند، این روز‌ها با تمرین در ورزشگاه تختی قم خود را مهیای دومین مرحله از مسابقات می‌کند.

در مسابقات دور نخست با حضور ۵ تیم به صورت دوره‌ای در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار شد تیم صبای تهران از ۴ بازی ۹ امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم نخست راهی دور دوم شد و تیم فوتبال اتحاد قم با ۷ امتیاز دوم شد و جواز صعود را به دست آورد.

تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم در این مسابقات در ۴ مسابقه به میدان رفت و با ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست توانست مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کند.

دور دوم مسابقات لیگ مناطق جوانان کشور در حالی از چهارم اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود که تیم‌ فوتبال اتحاد قم با تیم‌های ملی پوشان تبریز، شهرداری همدان و شهدای امیر کلا مازندران همگروه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcez78w.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما