دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 42441
منبع : خبرگزاری فارس
با ثبت رکورد 21 ثانیه و 79 صدم ثانیه

دوومیدانی‌کار قم صاحب نشان برنز ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: دوومیدانی‌‌کار قم با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود در مسابقات مرحله نهایی لیگ دوومیدانی‌ مردان باشگاه‌های کشور پایان داد.
دوومیدانی‌کار قم صاحب نشان برنز ایران شد
به گزارش قم نیوز، دوومیدانی‌‌‌کاری که در پیکارهای دوومیدانی‌‌ قهرمانی رده سنی جوانان سال 2016 قهرمانی آسیا نماینده استان قم بود بعد از بازگشت موفق از این مسابقات به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور به میدان رفت و روند موفقیت‌های خود را ادامه داد.

امسال مسابقات لیگ دوومیدانی باشگا‌ه‌های کشور با حضور چهره‌های شاخص این رشته در مواد گوناگون مجموعا در سه مرحله به انجام رسید در حالی که مراحل اول و دوم آن در فصل تابستان برگزار شد و مرحله سوم و نهایی آن برای تعیین تیم‌ها و نفرات برتر در نیمه نخست مهر ماه برنامه‌ریزی شد و پایان یافت.

در مرحله نخست رقابت‌های فصل 1395 لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور که مرداد ماه امسال برگزار شد و دوومیدانی‌کاران قم با درخشش در مواد و رشته‌های مختلف موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز و عناوین برتر این مرحله از مسابقات شدند، محمدرضا فریدی یکی از نمایندگان قم بود.

محمدرضا فریدی در دوهای 200 و 400 متر با سابقه کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی 400 متر رده سنی نوجوانان و جوانان ایران و سابقه اعزام به مسابقات دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در سال 2015 و مسابقات جوانان آسیا در سال 2016 به کشور ویتنام و کسب رتبه هفتم آسیا از جمله چهره‌های موفق قم در لیگ امسال بود.

در حالی که دو و میدانی‌کاران قم در مسابقات فصل 1395 لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم‌های مختلف به میدان رفتند تا یک بار دیگر قابلیت‌های خود را نشان بدهند و مرغوب‌ترین مدال و عناوین را به دست بیاورند، محمدرضا فریدی یکی از پنج نفر نماینده قم به شمار می‌رفت.

پیکارهای مرحله نخست مسابقات سال جاری لیگ دو و میدانی مردان ایران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حضور تیم‌ها و دوومیدانی‌کاران مدعی در رشته‌ و مواد مختلف به انجام رسید و محمدرضا فریدی ملی‌پوش تیم ملی جوانان برای قم مقام پنجم رشته 200 متر و مقام هشتم رشته 400 متر را کسب کرد.

رقابت‌های مرحله دوم لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور در شهریور ماه بار دیگر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد و محمدرضا فریدی دو و میدانی‌کار قم در ماده 400 متر با حریفان رقابت کرد و سرانجام ششم شد در حالی که دو و میدانی‌کاران تیم‌ ذوب‌آهن اصفهان قهرمان و نایب‌قهرمان این مواد شدند.

همچنین در مرحله دوم لیگ امسال، محمدرضا فریدی به عنوان دیگر نماینده قم در ماده چهار در 100 متر همراه با دیگر اعضای تیم خود به مقام سوم و مدال برنز رسید اما در 200 متر چهارم شد تا با انگیزه بیشتر برای کسب موفقیت به مرحله سوم و نهایی این فصل قدم بگذارد.

فریدی به عنوان عضو تیم مقاومت در مرحله سوم و پایانی فصل 1395 لیگ دوومیدانی مردان ایران در رشته 200 متر موفق به ثبت رکورد 21 ثانیه و 79 صدم ثانیه شد تا بعد از علی خدیور از ذوب‌آهن اصفهان با رکورد 20 ثانیه و 94 صدم ثانیه و رضا قاسمی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 21 ثانیه و 35 صدم ثانیه سوم شود.

انتهای پیام /135
https://qomnews.ir/vdceze8e.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما