قم نيوز : قم نیوز: مسوول خدمات پژوهشی مرکز تحقیقات زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از ارائه 14هزار کتاب تخصصی در دو کتابخانه این مرکز خبر داد.
ارائه 14هزار کتاب تخصصی در کتابخانه مرکز تحقیقات زن و خانواده
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، ˈهادی آرمان کریمیˈ روز یکشنبه در این زمینه اظهار داشت: دو کتابخانه تخصصی مرکز تحقیقات زن و خانواده در قم و تهران به ترتیب با بیش از هشت هزار و شش هزار جلد کتاب تخصصی در حوزه زن و خانواده به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی از جامع ترین منابع علمی مربوط به مسائل زنان در کشور است.

وی با بیان اینکه امکان جستجو در میان کتب بر اساس مولفه های مختلف در پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات زن و خانواده به نشانی wrc.ir وجود دارد، افزود: دانشجویان و محققان علاقه مند به تحقیق در حوزه زن و خانواده با ارائه معرفی نامه می توانند از کتب این کتابخانه ها در قم و تهران استفاده کنند.

مسوول خدمات پژوهشی مرکز تحقیقات زن و خانواده با اشاره به گردآوری بانک اطلاعات علمی در این مرکز اظهار داشت: مرکز تحقیقات زن و خانواده به منظور دسترسی سریع و آسان محققان به منابع پژوهشی و با هدف ایجاد مرجعی کامل از منابع اطلاعاتی حوزه زنان و خانواده در فضای وب، ایجاد بانک محتوای علمی در حوزه مطالعات زن و خانواده را از سال ۱۳۸۹ در دستور کار قرار داد و این بانک را در سال ۱۳۹۱ به صورت آزمایشی راه اندازی کرد.

وی ادامه داد: در این بانک مهم ترین و ارزشمند ترین اطلاعات و مدارک علمی مورد نیاز به منظور اجرای پژوهش در حوزه زنان و خانواده، شامل متن حدود ۹ هزار مقاله، ۳۱۶ پایان نامه (حوزوی و دانشگاهی)، حدود ۲۰۰ گفتگو و مصاحبه علمی و اطلاعات مربوط به بیش از دو هزار و ۱۰۰ کتاب تخصصی، ارائه شده است.

آرمان کریمی با بیان اینکه محتوای بانک اطلاعات علمی به صورت مستمر روزآمد و اطلاعات علمی جدید به آن اضافه می شود، گفت: علاقه مندان به استفاده از محتوای ارائه شده در این بانک اطلاعاتی می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات زن و خانواده، فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کنند تا نام کاربری و رمز عبور به آنها اختصاص یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezf8w.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما