دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 32721
در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم صورت گرفت

انتقاد شهردار قم از پیمانکار پروژه تقاطع ۱۵ خرداد / نگران تحویل به‌ موقع پروژه هستیم

قم نيوز : قم نگار: شهردار قم با انتقاد از پیمانکار پروژه تقاطع غیرهمسطح ۱۵ خرداد گفت: پیمانکار دست ما را در پوست گردو گذاشته و از نحوه پیشرفت پروژه راضی نیستیم.
انتقاد شهردار قم از پیمانکار پروژه تقاطع ۱۵ خرداد / نگران تحویل به‌ موقع پروژه هستیم
به گزارش قم نگار، مرتضی سقاییان‌نژاد یکشنبه شب در صد و چهل و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم پروژه تقاطع غیرهمسطح ۱۵ خرداد را مورد توجه قرار داد و گفت: از دید ما این پروژه تغییر حالت نداشته و از نحوه پیشرفت آن راضی نیستیم.

وی با بیان اینکه این‌گونه که جلو می‌رویم نگرانیم تا آخر سال پروژه را تحویل ندهیم، ابراز کرد: در حالی که این پروژه ظرفیت تحویل تا پایان سال را دارد اما این‌گونه نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

شهردار قم از قرارگاه قائم پیمانکار این پروژه انتقاد کرد و گفت: این‌گونه که پیمانکار حرکت می‌کند دست ما را در پوست گردو گذاشته و با وجود فعالیت‌هایی که در پروژه انجام شده هنوز حالت خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح ۱۵ خرداد تا بهمن نیز امکان تحویل را دارد، گفت: سربازی که از سوی پیمانکار به این پروژه می‌آید تنها می‌خواهد از پادگان خارج شود و روز خود را سپری کند و برای ما نمی‌آید شمشیر بزند؛ کسی که به کارگاه می‌آید باید دغدغه داشته باشد.

سقاییان‌نژاد افزود: پول به پروژه تزریق نمی‌شود و با اینکه رئیس کارگاه تغییر کرده است اما ما همچنان از نحوه کار راضی نیستیم.

وی با ابراز نگرانی از نحوه اجرای پروژه ۱۵ خرداد گفت: با وجود جبهه‌های کاری مختلفی که در این پروژه وجود دارد اما فعالیتی که در شأن این پروژه باشد شکل نگرفته است.

محسن عابدینی پور شهردار سابق و عضو شورای شهر قم نیز با تأیید سخنان سقاییان‌نژاد و تأکید بر اینکه قرارگاه قائم توان تزریق مالی برای این پروژه ندارد، افزود: قرارگاه قائم مشکل سازمانی دارد و دارای ساختار خشک اداری است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcezf8x.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما