شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۶
کد مطلب : 50541
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

اعزام 8 رزمی‌کار قم به کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نيوز: دبیر هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم استان قم گفت: هشت رزمی‌کار قم از امروز در پیکارهای سبک لایت کیک بوکسینگ قهرمانی کشور به میدان می‌روند.
اعزام 8 رزمی‌کار قم به کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور
اعزام 8 رزمی‌کار قم به کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور
به گزارش قم نيوز، سجاد خورشیدی امروز ‌اظهار کرد: مسابقات سبک لایت کیک بوکسینگ قهرمانی کشور با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف از امروز به میزبانی هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان لرستان و در شهر ازنا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام تیم سبک لایت کیک بوکسینگ هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم به این دوره از مسابقات قهرمانی کشور، اضافه کرد: زیر نظر فدراسیون ورزش‌های‌ رزمی، گروه کیک لایت کیک بوکسینگ این دوره از رقابت‌ها را در بخش مردان برنامه‌ریزی کرده است.

دبیر هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم استان قم افزود: مدعیان برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز این دوره از رقابت‌ها در استایل‌های لایت کنتاکت، فول کنتاکت، لوکیک و کیک بوکسینگ ( K-1  رولز) از امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در بخش فرم رده سنی نونهالان، لایت کنتاکت رده نوجوانان،  فول کنتاکت و لوکیک رده سنی جوانان و لوکیک به همراه کیک بوکسینگ رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و هشت نماینده قم نیز با آمادگی مطلوب برابر رقبا قرار می‌گیرند.

خورشیدی عنوان کرد: مسوولیت برگزاری این رقابت‌ها جواد حق‌گو و نظارت بر آن به رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان لرستان سپرده شده و این پیکارها بعد از وزن‌کشی رزمی‌کاران، از امروز در سالن بوکس  مجموعه ورزشی تختی  شهرستان ازنا به انجام خواهد رسید.

وی سپس به ترکیب تیم هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم اشاره و عنوان کرد: محمدرضا بداقی، مهدی سالاروند، محمدحسن کارگزار، میلاد طاهری، عباس سبزآبادی، مهدب حاجی، مسعود ملامحمدی و ابوالفضل گودرزی‌نژاد به مربیگری جواد نیکوگفتار نمایندگان قم در این رقابت‌ها به شمار می‌روند و به تمامی آنها برای کسب مدال و رفتن روی سکوهای برتر این مسابقات امیدواریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezn8n.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما